Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Møgkræene...

Startet af AlisVolatPropiis, 16. Januar 2011, kl. 21:06

Sølvsten

Man får bare lyst til at kramme dem

Barky

Hov..! Dem kender jeg! *G*

Lille Pucca, Tjallelayli, Sperosen og Cosling.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Louise V

Smukke dyr, er helt vil med Thlayli  :fnis:

Eliza

Der er kun søde ting at sige om dine lækre møgkræ Trine  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

DER VAR BOLD! Jeg havde virkelig overvejet hvad der skete med ham, om du havde smidt ham ud :(

Men der er han jo :D Bold er altså min favorit blandt dine dyr  :fnis:

Hvor er Pucca (AKA melormen - sorry, men det er altså nemmere at skrive) :P blev SUPER flot! Åh altså, sikkert en vinder igen!

Og ja, dine andre dyr er da også bare helt fantastiske. Havde jo den fornøjelse at møde Cosmo til Kongskildemarked, og han er da bare en af verdens sødeste ilderdrenge  :love:


Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Hvor er i bare søde :D tusind tak alle sammen :D -som Anne siger, kan man ikke høre for tit hvor vidunderlige ens unger er :D

Pia: Ja der er noget helt specielt ved min Cosling hehe...det vil jeg i hvert fald altid synes  <3

Mette: jamen jeg skal da sørge for Bold kommer med næste gang så :P -Bold er ret nem, men larmende....

Rokkie: Bold måtte bare med, Thlayli havde en periode hvor han virkelig ikke blev sluppet af syne....nu er det heldigvis lidt mildere...og meget mindre larmende :P

Bawa: jeg elsker også bare Spero's ansigt, han kan se SÅ betuttet ud, og det er umuligt at blive sur på ham med de øjne, ligemeget hvad han nu har ødelagt, væltet, svinet med, kravlet op på, hugget eller gemt :lol:

Julie: Thlayli glæder sig også til at blive gennemnusset af sin teenage fan :P og vi glæder os alle til at se dig :D

Ann: du har ret, det sker ikke så tit....jeg må få et kamera, når jeg engang bliver millionær...suk....Og ja de er virkelig meget forskellige men alle skønne på deres måde :D -og Cyrill -åh kære brormand, de ligner hinanden også i sind  <3

Krinse: -jeg kan kun give dig ret :D

Mette: ja...*G* jeg synes også bare det viser....MIN bold, og jeg myrder dig hvis du kommer for nær! :P

Marianne: Hehe Bold er også et meget højt skønnet og elsket medlem af gruppen herhjemme :P Pucca tjah, om hun vinder mere er sgu uvist...og lidt ligemeget, hun er jo den smukkeste tøs i verdenen -i hvert fald vores lille verden herhjemme :D
Og hehe ja....Cosmo er nok den eneste af mine ildere jeg nogensinde ville overveje at tage ud at rejse alene uden moar...nu vidste jeg han ville være i totalt trygge hænder -og Carinas skarpe opsyn. Og han elsker opmærksomhed, den lille tykke dreng, samt mennesker :) Jeg er helt sikker på han hyggede sig med "tilbedere" og søde ilderpigers opmærksomhed en hel dag :)

Shamua

Vi nød ihvertfald hans selvskab, jeg faldt pladask for ham, og det gjorde gæsterne også :P

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Hehe ja...the force is strong in that one :P og taaark...behøver vist ikke sige han også fik mig til at falde for ham? :P

Starshineferrets


Dark Crystal Ferret

Sikke nogle dejlige billeder :love: De er virkelig fantastiske 4.
Og hvor er det bare dejligt at se Melepomené igen. Hvor er hun dog bare blevet stor og smuk. Hun har virkelig et kært udtryk i sit ansigt.
Elsker bare at se dine dyr, de er virkelig dejlige bamse agtige at se på :love: