Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min nye pige

Startet af Amazing Ferret, 19. Marts 2012, kl. 13:32

Amazing Ferret

Jeg synes lige jeg ville vise min nye albino frem  :D Hun har fået navnet Pippi Aoife

Hun er en af dem der blevet reddet i Tønder

Hun er en meget glad pige med krudt i måsen. Hun båtter konstant og så napper hun lidt i tæer






Sølvsten

Stort tillykke med hende!!!

lussingen

Tillykke med hende :) Hun ser sød ud <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Tillykke med hende.  :)

Godt hun blev reddet, og nu har fået et godt hjem.  :)
Ann Hillerslev.

Cille

Tillykke med hende.
Det var godt vi fik dem fordelt rigtigt :D
Cruella devil er også ved at falde til ro her, og hun har da ikke ædt mig siden den dag hun ankom.

AlisVolatPropiis

Hun er dejlige Erika :D og godt der er ejere til de Tønder dyr :D

Dyrenørden

Hun er altså såå smuk!

Julie

Hvor er hun fin. Tillykke med hende :)

Shamua

Hun er bare så fin :love: Tillykke med hende! Er glad for at hun ikke skal parres med Fraiser.. For dælen det ville være dåååååmme hvalpe :fnis:

Vh. Marianne

KariN

Hvor er hun bare fin :D Stort tillykke med hende :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Tak alle sammen  :D

Marianne jeg har skam overvejet om jeg skulle sætte Frasier på hende :fnis:, men han har vist fået nok for nu......

Minority ferrets

Smukke <3 hendes mor sidder her og kigger med på skødet af mig :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lena og Peter

Et stort tillykke med hende..

Elsker albinoer. Hun ser ud til af være rigtig dejlig..  :)

Jeg har også lige telepateret med Fraizer, og han er klar..  :P

Shamua

Hvis Fraiser kommer på, så er det synd for Toke. For så skal han høre på mig til han gir sig :fnis:

Vh. Marianne