Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min nuttede gæst

Startet af tzari, 16. Maj 2009, kl. 18:53

tzari

En på arbejdsprøvning havde reddet 2 ildere fra et hjem hvor de blev overset :( Viste sig tøsen havde været i løb LÆNGE, så hende fik jeg med hjem. Hun livede meget op lige efter parringen og er kun gået fremad nu. Nu venter vi på hun er ude af løb så ryger underlivet ud. Foruden hun er stamtavleløs og en farlig farve er hun nemlig også døv så heldigt hun kom hen til en ansvarsfuld ejer. Hun kommer hjem igen i morgen men vil lige vise jer skønheden. Mit bud på farve er dew med rubin øjne(efter amerikanske standard dvs over 90%hvidt) eller MEGET lys silver panda med hvid halespids TROR hun har tomte men mere af det gule skal ud af pelsen før jeg er sikker. Istarten troede jeg hun var albino pga det røde skær i øjnen og den HELT gule pels der var det sølv skjult i det gule  :fnis:













er hun ikke smuk <3
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie


Amazing Ferret

Jo hun er smuk - mit bud er at hun er silver, på vej til at blive DEW  :fnis:

Malene

Damn hun er gul! :lol: Men fin er hun :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

hun er godt nok sød .. og gul   :-$ :fnis:

lille_jill

Måske er det bare en gul ilder?

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse