Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så fik jeg lige hurtigt bakset to billeder sammen!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 12. April 2010, kl. 17:12

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja min kæreste blir ved med at spørge om jeg ikke nsart ville lave et billed af hans ynlingsilder (Bandit) så han kunne hænge det over sin computer :S
Så fik jeg nok af hans plagen og baksede lige hurtigt to billeder sammen.
Er selv ret tilfreds med resultatet!




PiaLyng


Shamua

Ej helt ærligt! Du er bare så god.! Det bliver bare bedre og bedre hele tiden.....  :ja:

Vh. Marianne

Bawa

Jeg gider snart ikke kigge i dine tråde mere :lol:
Jeg vil også have en masse flotte ilder-malerier! *suk*

Malene

Wow hvor er de fede! :o Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om den røde tekst, men ellers er de virkelig gode! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

tak tak..
Malene: hehe ej det kan jeg godt sætte mig ind i. det er fordi vores dyr har en legekasse med 3 huller i og når bandit er i den så er det KUN ham der må være i den og så plejer min kæreste at sige at bandit er kongen af kassen! derfor!

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)

Sølvsten


A.C

Nøj hvor er de fede! Jeg kan ikke få det filter til at virke på ilderbillder, hvordan gjorde du? (hvis man må spørge :fnis: )

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A.C Dato 13. April 2010, kl. 11:52
Nøj hvor er de fede! Jeg kan ikke få det filter til at virke på ilderbillder, hvordan gjorde du? (hvis man må spørge :fnis: )
alstå sårn at det blir sort/hvid?
Hmm håber jeg kan forklare det ordentligt:
Lagde et billed ind i et Word dokument og så højreklikkede jeg på billedet og valgte den sidste funktio, kan ikke huske hvad den hedder. men der hvor man kan lave kontrasten og lysstyrken om!
Så lavede jeg det først til sort/hvid billed og bagefter legede jeg lidt med kontrasten!
Er total dårlig til computer så kan ikke fagudtryk og sårn. håber min forklaring gav mening!
Skal lige sige at det vra det nyeste Word jeg brugte, ved ikke om det har nogen betydning!

A.C

Troede du bruge photoshop, for der er et filter der hedder cut out, som give precis den effekt...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A.C Dato 13. April 2010, kl. 20:25
Troede du bruge photoshop, for der er et filter der hedder cut out, som give precis den effekt...
ok, nej har desværre ikke photoshop, kan heller ikke finde ud af at bruge det!

AlisVolatPropiis