Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Skal vi lege???

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 10. Oktober 2010, kl. 22:08

A_M_T >Team Unique Ferrets<

 Efter Hubert er flyttet og Kenzo ikke længere skal gå og være nervøs for om han blir forfuldt har alle dyrene været ude sammen hele dagen. og Anubis er bare helt vild med at lege med Kenzo. og Kenzo nyder at være ude med sine små ildervenner igen.
Det er så skønt at kunne ha alle ude igen, selvom vi savner Hubert :(
Men her er lige lidt stemningsbilleder fra idag..


Anubis visker Kenzo i øret: "er du klar, lige om lidt så overfalder vi madmor!"

Så blir der lige leget lidt igen


Kenzo tager lige en lur mens coda skal hen og snuse, fik desværre ikke et billed af det men coda skulle lige undersøge hvad det var for et "Hul" kenzoz øre var for neoget og om man mon kunne komme derind. og skønne kenzo finder sig i det.

"skal vi lege igen?!"

Anubis rækker tunge ad Kenzo! "Æv bæv du kan ikke fange mig når jeg hopper herind!"

Når man leger så godt og længe er man nødt til at ta et hvil og hvad er bedre end at putte lidt sammen!

cmkh

Dine fyr de er alså bare så dejlige

Skide godt billeder

Julie

Årh.. Elsker billeder af ildere der leger med andre dyr :)

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

cibatuchsi

hvor ser det bare skønt ud :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato 10. Oktober 2010, kl. 22:27
hvor ser det bare skønt ud :)
det er også bare SÅ skønt at kunne ha alle dyren ude på samme tid hele dagen så de rigtig kan blive trætte og falde døde om rundt omkring...

tzari

Hvor er det skønne billeder  :love: Ja var ikke Kenzo der var problemet det ser man jo helt tydeligt her  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Sølvsten

Hvor det altså dejligt at se

Julbert

Det var da nogle rigtig skønne billeder og dejligt de kan få noget positivt ud af at være sammen med hinanden :)