Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Musene igen

Startet af Anne, 23. Marts 2011, kl. 16:19

Anne

Jeg ville tage nogle billeder af musene enkeltvist, og satte dem op på glas som malene har anbefalet. Næste gang skal det nok være et lidt højere glas, for den lille agouti gik bare ned af glasset igen. De andre stod dog fint deroppe. Det er altså en smart måde, bare man kunne det med ildere!

hannen:










Dove pigen:








Agouti pigen (hun blev ved med at stikek af, så det blev ikke mange af hende)




chokolade/burmese (??) pigen











cibatuchsi

Hvor er de bare søde. :)
og rigtig gode billeder

KariN

#2
Jeg tror altså at Anne har taget skade af de mus allerede :lol:

Det er nogle fine billeder og ja de to brune piger er stadig meget søde at se på :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

daisy: tak :)

Og Karina: det kan jeg love dig at jeg har!! Desværre tror jeg ikke hannen er så gammel, de måtte ellers godt se at få nogle unger NU. Men jeg skal gerne indrømme jeg har mus på hjernen, de er virkelig spændende og facinerende. Jeg er allerede i planer om hvilke jeg skal anskaffe mig så jeg kan få bestemte farver i fremtiden :lol: Men nu skal jeg jo lige først se hvad de producerer, måske jeg er heldig at der er noget spændende imellem!

PiaLyng

Jeg synes altså de fine :D!
Gid man havde et sejt tricks med rotter og ildere!

Anne

#5
Med ildere virker bestikkelse engang imellem, hvis man elelrs har ildere der vil lade sig bestikke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er den dog sød den der chokopig! Sårn en vil jeg altså ha!!

Anne

Det må du jo hellere få så :P de lugter bare lidt dårligt. Nu ved jeg jo heller ikke om den er chokolade eller burmese, men skulle jeg få nogle imellem ungerne, og du gerne vil have sådan en, så må du jo sige til.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 23. Marts 2011, kl. 17:14
Det må du jo hellere få så :P de lugter bare lidt dårligt. Nu ved jeg jo heller ikke om den er chokolade eller burmese, men skulle jeg få nogle imellem ungerne, og du gerne vil have sådan en, så må du jo sige til.

Jeg er ligeglad hvilken betegnelse farven har! Den er bare mega fin! jeg ved ike om jeg tør og håndtere dem! men det behøver man vel heller ikke så meget!?

Shamua

Hvorfor kan man ikke få den der albino satin farve til ildere :fnis: Han er altså bare så fin!

Vh. Marianne

Anne

HAHA Marianne, jeg har spurgt Malene om nøjagtigt det samme for noget tid siden! Siamese ildere, det ville være et hit!

A_M_T: nah jeg er heller ikke helt tryg ved dem endnu, men det kommer hurtigt. Min søster har haft mus og dem turde jeg godt håndtere, men dem her er jo fra dyrehandel og jeg er lidt bange for at blive bidt. Heldigvis er de skide søde, og den ene vil godt selv gå op i min hånd. Ellers løfter jeg dem i haleroden hvis jeg skal flytte dem, og det går fint.

men nej man behøver ikke håndtere dem ret meget, selvfølgelig kan man blive nødt til det i et eller andet omfang, men er det til foder så er det måske ikke alle der har lyst til at sidde og kæle med dem før de skal spises.

men hvis du skal have sådan en, og jeg får flere, så må du jo sige til.

FerretParadise

Jeg synes de ser mega søde ud, og jeg er helt vild med deres øre, de er bare så nuttede.  <3
Ann Hillerslev.

Anne

ja de er ret nuser :) Der er nu noget med museører, især den her type med de store ører :)

Malene

Super fine billeder :D Og dovepigen ser meeeget bedre ud her :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

willum

#14
Synes der florerer musefeber herinde på 'topia. :P