Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mine hjemmelavet "stickers" og l'begårdsikring.

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 29. Juni 2011, kl. 11:19

A_M_T >Team Unique Ferrets<


anubis kan jo desværre hoppe over løbegården så har måtte finde på en måde at sikre den på så han os kan være i den til udstillinger! Så jeg fandt på at lave nogel "omslag" i gennemsigtig voksdug sat sammen med velkro! Det virker til at fungere rigtig godt.

Men sys den var ligt kedelig så jeg besluttede at jeg ville "pynte" den lidt med nogle hjememlavede "stickers" På min gamle skole havde vi sårn en maskine der kan trykke mynstre og bogstaver ud i sårn noget plast man bruger til skildte osv. Der fik jeg lov at tage en masse rester som alligevel bare skulel smides ud. Så det bruger jeg til at klippe/skære nogle stickers ud..


Her kan man  se selve "omslagene" og så min "pynt" :P


Har så klippet bogstever og lavet en ilder i sort os så jeg kan lave to omslage mere magen til dem i guld på den anden side af løbegården.

Og en "kedelig" vandkande fra IKEA, fik os lige en ilderstickers ;)

Og så sy jeg os lige i skulle se den her, det er en siluet lavet efter et billed af Kenzo. Den sidder på hans foddertønde :)

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.


Shamua


Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg synes det ser rigtgt godt ud. en super ide med de stickers..  :)

Line


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mange tak alle sammen! Er os rigtig glad for det selv :D

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Hvor er det smart! Jeg håber det forhindrer at han kan hoppe over nu.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Jeg synes det ser rigtig godt ud..

Du burde sælge sådan nogen til os andre.  ;)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

-
Citat fra: FerretParadise Dato 29. Juni 2011, kl. 16:08
Jeg synes det ser rigtig godt ud..

Du burde sælge sådan nogen til os andre.  ;)

Ihh mange tak!!

mette11


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Jeg forstår ikek helt hvordan det skal forhindre at han hopper over, men det er mega pænt!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 29. Juni 2011, kl. 21:33
Jeg forstår ikek helt hvordan det skal forhindre at han hopper over, men det er mega pænt!

Ja det er nok os sagt forkert, for han kan heller ikke hoppe nede fra jorden og direkte over! Men han kan hoppe/kravle over når de der plastiskomslag ikek er på for så kan han jo få fat i de vandrette træmmer og så bare hoppe der opad...

Du kan se her hvordan ham gør, måske det så gir mere mening ;O)

Ferret jumps over the playpen!