Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vi lærer hinanden at kende...og leger

Startet af AlisVolatPropiis, 13. December 2011, kl. 14:54

AlisVolatPropiis

....og nej...du må ikke bruge dit geniale fantastiske øglebillede!!! kun nye billeder :P

Barky

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 13. December 2011, kl. 17:55
....og nej...du må ikke bruge dit geniale fantastiske øglebillede!!! kun nye billeder :P

Jeg kan da bare satse på at den arme aneole stadig sidder der... *G* Det gjorde den faktisk sidst jeg var der. Jeg har 2 nærmest identiske billeder af det samme firben fra 2 forskellige besøg.. LOL
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden


Barky

#18
Hvilket af dem?

Det første jeg tog?


Eller det andet?


(Bemærk lige, jeg har overhovedet ikke haft disse billeder i NÆRHEDEN af Photoshop)
Bla bla bla.... Hilsen Julia


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden


AlisVolatPropiis


Anne

Ja det med øglen (det første) er bare for godt!

Dyrenørden og Erika, det kan vi godt :)

Barky

Argh... Photobucket smadrer det andet billede nu... Møg Photobucket... *sur*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

jeg tænkte også om den havde taget lidt på :P

KariN

Det er nogle gode billeder putte :D og den tur i Zoo var bare super hyggelig selvom det var skide koldt :lol:

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

skattepigen -det var helt vildt hyggeligt :D og vi skal altså snart ses igen!! o.O

Julie

#28
Som jeg også har skrevet til dig på face, så er det nogle rigtig gode billeder. Det tager tid at lære sit kamera at kende, men du er godt på vej...og med to dygtige fotokyndige personer som Anne og Julia til at hjælpe dig, så jeg jeg sikker på, at du inden for ganske kort tid mestrer dit kamera fuldstændigt. Hvis du synes det er sjovt at tage billeder nu, så bare vent til du rigtigt kommer igang og opdager hvilke muligheder der er med sådan et kamera :D

Jeg står også altid parat til at hjælpe dig, men jeg tænker ikke jeg kan lære dig noget Julia og Anne ikke kan :P ..men du ved hvor jeg er

Eliza

Jeg elsker bare sådan nogle billeder :)

du er langt foran Trine, jeg aner stadig ikke helt hvordan mit kamera virker  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.