Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tillykke til min hystade...

Startet af Stjerne, 22. Maj 2012, kl. 13:24

Stjerne

Tænk sig at det allerede er 3år siden at Verdens største "rotte" Diva/Hystade kom til verden..
Har jo ingen ilder mere, men følger lystigt med herinde alligevel, så synes lige jeg vil dele et billede af mit vidunder  <3

Tillykke til Fadia pigen..


PiaLyng

Stort tillykke til en smuk smuk Rotte :'D!

dejligste

Tillykke med hende, hvor er hu smuk  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Eliza

Tillykke med hende, kan rigtig godt lide hendes brede hoved  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Tillykke :D Hold op hvor er hun smuk! Hvilken opdrætter er hun fra? Bliver lidt nys nu ;)

Stjerne

Tusind tak alle sammen :)

Dyrenørden..
Hun er fra Vom Hause Wenorra :)
Efter deres Akira og farmand er Heitah's Miro :)

Dyrenørden

Citat fra: Stjerne Dato 22. Maj 2012, kl. 15:13
Tusind tak alle sammen :)

Dyrenørden..
Hun er fra Vom Hause Wenorra :)
Efter deres Akira og farmand er Heitah's Miro :)

Okay, ja de har lavet en del lækre rotter synes jeg! Ikke at det nok er en race jeg får men er alligevel lidt vild med racen men er schæfer menneske ;)

Stjerne

Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Maj 2012, kl. 15:16

Okay, ja de har lavet en del lækre rotter synes jeg! Ikke at det nok er en race jeg får men er alligevel lidt vild med racen men er schæfer menneske ;)

Det er der ingen tvivl om at de har :)

Mit hjerte banker for rotten og har altid gjort det, så håber virkelig at det får lov til det i mange år fremover, i stedet for at blive stoppet af et dumt forbud næste år..
Men ingen tvivl om at det er en meget speciel race.. Og Fadia ligger i den tunge/svære ende af racens sind.. Men hun er en SKØN hystade *G*

Dyrenørden

Citat fra: Stjerne Dato 22. Maj 2012, kl. 15:22
Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Maj 2012, kl. 15:16

Okay, ja de har lavet en del lækre rotter synes jeg! Ikke at det nok er en race jeg får men er alligevel lidt vild med racen men er schæfer menneske ;)

Det er der ingen tvivl om at de har :)

Mit hjerte banker for rotten og har altid gjort det, så håber virkelig at det får lov til det i mange år fremover, i stedet for at blive stoppet af et dumt forbud næste år..
Men ingen tvivl om at det er en meget speciel race.. Og Fadia ligger i den tunge/svære ende af racens sind.. Men hun er en SKØN hystade *G*

De er også dejlige har kun mødt dejlige sociale rotter :D
Håber virkeligt ikke de forbyder endnu flere racer.. Ville være trist hvis man til sidst kun må have tæppetissere ;)

Shamua

Hvor er hun dog smuk <3 tillykke med hende :)

Vh. Marianne

Chris-niko

hvor er hun dov smuk  <3 <3 <3
her selv en rotteweiler der snart fylder et 1 år
et stort tillykke med det dejlige rotte  <3 <3 <3

Cille