Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hector vil lige sige hej til Topia!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 15. Juli 2012, kl. 16:51

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så fik vi endelig vores "hvalp"! Han blev født d. 12 Juli  kl.00.25, efter jeg blev sat igang d. 11 Juli på grund af jeg blev indlagt med svangerskabsforgiftning.
Det endte med at blive en "lyn-fødsel" da selve den aktive fase ikke tog mere end 3 1/2 time og så var han ude. Det var selvf dejlig det ikke trak sårn ud men det betød os bare at veerne tog til sindsyg hurtigt så det var svært for mig at følge med. Ville også ha haft en epidural, den blev bestilt, men 15 min. efter ville Hector altså bare ud så det var for sent!

Han var skønnet til ca. 3500-3600 men kom ud og var "kun" 3080 g og 50 cm. Men han er helt perfekt og velpropotioneret så intet galt der!

Og her er han så!

Her er han næsten lige kommet til verden og hilser på sin far!

Nogle timer gammel og alt for kær <3


PiaLyng

Hvor er han fin :)!
Stort tillykke til jer begge

Shamua

Stort tillykke til jeres lille familie :D

Vh. Marianne

Julie


lussingen

Hvor er han en fin dreng <3 Tillykke til Jer alle 3 :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Eliza

TILLYKKEEEE med ham :) Håber I alle har det godt selvom du skulle opleve svangerskabsforgiftning  :(

Nej han er ikke stor af en "normal" bebs at være, men hvad gør det når han er helt perfekt  ;) skøn ser han ud :)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Stort tillykke med ham - dejligt at i endelig fik ham at se  :dans: Ja det kan sgu gå hurtigt nogen gange og sjovt er det nok aldrig, men man kommer jo igennem det alligevel og resultatet er det hele værd  <3

CitatVille også ha haft en epidural, den blev bestilt, men 15 min. efter ville Hector altså bare ud så det var for sent!
Surt - jeg ville også have haft en og jeg nåede så tilmed at se den, før de sagde det var for sent og gik med den igen!!! De stod sgu klar til at lægge den på mig. Det var surt - men det gik jo alt sammen.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Chris-niko

Et Stort tillykke med ham og held og lykke frem over med guldklumpen

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Dyrenørden

Hvor er han skøn! Kæmpe tillykke til jer :-D

KariN

#12
Endnuengang tillykke med ham :D han er ikke så mørkhåret som vi snakkede om at han nok blev :) men fin det er han i hvert fald :D

Går det godt efter i er kommet hjem?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Kæmpe tillykke med ham. Han ser bare dejlig ud

Lena og Peter