Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hector vil lige sige hej til Topia!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 15. Juli 2012, kl. 16:51

dejligste

Ååååh så fin han er  :love:

Stort tillykke med ham :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

AlisVolatPropiis

STORT TILLYKKE!! han er godt nok en flot baby :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#17
Tusind tak alle sammen!
Det er jo helt uftteligt så meget man elsker sårn en lille str <3 og næsten ikke kan få nok af dem!

Dethar været lidt hårdt at se alle jer andre få skønne hvalpe i år og jeg vidste vi ingen skulle ha på grund af Hector, men nu har jeg jo fået min menneskehvalp og han var VIRKELIG al ventetiden værd ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Eliza Dato 15. Juli 2012, kl. 18:56
TILLYKKEEEE med ham :) Håber I alle har det godt selvom du skulle opleve svangerskabsforgiftning  :(

Nej han er ikke stor af en "normal" bebs at være, men hvad gør det når han er helt perfekt  ;) skøn ser han ud :)



Vi har det heldigvis godt! Jeg nåede jo faktisk ikke og blive decideret "dårlig" af det, det der fik mig til at reagere var det pludselige og eget voldsomme væskeforøgelse i kroppen og så en smule stjerner for øjnenen!
Desværre var mine blodprøver blevet en smule dårligere da jeg vi skulle til og hjem fra barselsgangen end de havde været inden fødslen?! Så jeg skal gå til kontrol ved min egen læge nu her.

Jep han er nemlig helt perfekt og selvom han er et bette egern så virker han ikke skrøbelig eller ser "lille" ud. Han er heldigvis meget velpropotioneret så det passer til ham ;O)

Anne

Tillykke! han er godt nok en fin baby!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 15. Juli 2012, kl. 20:44
Stort tillykke med ham - dejligt at i endelig fik ham at se  :dans: Ja det kan sgu gå hurtigt nogen gange og sjovt er det nok aldrig, men man kommer jo igennem det alligevel og resultatet er det hele værd  <3

CitatVille også ha haft en epidural, den blev bestilt, men 15 min. efter ville Hector altså bare ud så det var for sent!
Surt - jeg ville også have haft en og jeg nåede så tilmed at se den, før de sagde det var for sent og gik med den igen!!! De stod sgu klar til at lægge den på mig. Det var surt - men det gik jo alt sammen.

Nej det var lidt hårdt til sidst, men en selve oplevelse var jo helt fantastisk og selvom det vidst kom lidt bag på alle at jeg fødte så hurtigt så gik det jo faktisk lige efter bogen og var en "perfekt" fødsel! Og en lang fødsel havde sikkert også føles ligeså hård, bare på en anden måde!

ah ja hvor træls! Men altså her kom anestæsilægen også op allegevel fordi hun sys det lød så vildt at jeg gik fr 6 cm til 9 cm på et lille kvarter! så jeg endte med at ha en hel masse "tilskuere" fordi hun kom op og kiggede og så havde en studerende med der aldrig havde set en rigtig fødsel og så to jordmødre fordi det var lige midt i et vagtskifte og hende vi havde haft hele dagen gerne lige ville være med der til sidst! Men jeg lagde nu ikke mærke til ret mange end morten og assistenten fordi det pludselig bare gik så stærkt!

Helt og igennem fantastisk oplevelse og resultat!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato 16. Juli 2012, kl. 08:42
Endnuengang tillykke med ham :D han er ikke så mørkhåret som vi snakkede om at han nok blev :) men fin det er han i hvert fald :D

Går det godt efter i er kommet hjem?

Tusind tak!! Nej han er meget lys i "manken" Og har ikke overdrævet meget;O) Men det havde jeg heller ikke forventet da værken mig eller morten havde overdrævet meget hår ved fødslen!

det går heldigvis rigtig godt herhjemme og detvar den helt rigtige beslutning at ta hjem! det er meget nemmere at slappe ordentlig af når han har soveperioder frem for barselsgangen hvor der bare altid var en skrigende baby eller tider at overholde hvor cafeen var åben! Selvom jeg er ovenud lykkelig for den "hjælp" jeg fik af alle de søde sygeplejersker på barselsgangen! Ellers hvade jeg ikke fået den amning til at fungere det er helt sikkert!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. Juli 2012, kl. 11:25
STORT TILLYKKE!! han er godt nok en flot baby :)

Tusinde mange tak! det sys vi i hvert fald os!!

Eliza

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 16. Juli 2012, kl. 19:45
Citat fra: Eliza Dato 15. Juli 2012, kl. 18:56
TILLYKKEEEE med ham :) Håber I alle har det godt selvom du skulle opleve svangerskabsforgiftning  :(

Nej han er ikke stor af en "normal" bebs at være, men hvad gør det når han er helt perfekt  ;) skøn ser han ud :)



Vi har det heldigvis godt! Jeg nåede jo faktisk ikke og blive decideret "dårlig" af det, det der fik mig til at reagere var det pludselige og eget voldsomme væskeforøgelse i kroppen og så en smule stjerner for øjnenen!
Desværre var mine blodprøver blevet en smule dårligere da jeg vi skulle til og hjem fra barselsgangen end de havde været inden fødslen?! Så jeg skal gå til kontrol ved min egen læge nu her.

Jep han er nemlig helt perfekt og selvom han er et bette egern så virker han ikke skrøbelig eller ser "lille" ud. Han er heldigvis meget velpropotioneret så det passer til ham ;O)

Det var godt du var så opmærksom, så det ikke gik mere galt. Håber dine blodprøver snart er fine igen. Kan det udvikle sig lang tid efter man har født?

Har efterhånden nogle bekendte der fik svangerskabsforgiftning, da der jo kommer rigtig mange for tidligt fødte pga det. Virkelig godt du var kommet så langt, så I ikke skal slås med det.

Personligt synes jeg jo 2-2½ kg er den sødeste størrelse, men er jo også farvet ;) synes han ser helt vildt sød ud. Kan han så passe en str 50? tror desværre bare jeg har fået givet alt mit tøj væk i de små str.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.