Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

De er ikke mine men...

Startet af Barky, 20. Juli 2012, kl. 16:43

Barky

...derfor vil jeg stadig gerne flashe de 2 skøøøøønne vapser som har boet hos mig i den forløbne uges tid.

Og jeg må advare jer, jeg er en totalt hundeskruk taber-type med et kamera, så der er MANGE fotos...   (Og har jeg i virkeligheden dårlig samvittighed over det? Nej!  )

Well, here goes:

Jæn er en lille gnavpot af en Jack Russel terrier, med komodeben og et ego på størrelse med Asien.
Han er 2 år gammel og det er ham som at der bestemmer, hvis nogen skulle være i tvivl om det, så er han "mand" nok for at sige det. Men han er søøød og charmerene og en rigtig skødevovse.

Fido er en Fox terrier blanding på 2½-3 år (mener jeg), og er en AdHd damp vovse som bare vil lege og lege og lege og lege og så lige sidde i skødet og blive rost til skyerne, for så at lege lidt mere. Han vil hilse på alt og alle og er totalt lallet i hovedet.

De er hinandens bedste venner, og al leg foregår med meget knurren og "slåssen" og tumlen omkring og de bliver ellevilde hvis man kaster sig ned på gulvet og tumler med dem.

For en som aldrig har haft hund før har de været skønne at passe! Lydige til det forventede, og nemme som bare pokker.

Hos mig må man gerne være i vinduet og kigge på biler og mennesker.


Første aften, jeg måtte rykke tæpper, dyner og puder over i sofaen, for der ligger man altså bedre siger vufferne!


Morgenfriskhed a la VUF!





Fido



Jæn



Pynte dukke på en sofa


og sær siddestilling..


Uenighed over en bold..


Hviletid!


NAM NAM Kallun-stang!


Jæn sad bare med den og osede af stolthed..


Fido gnaskede bare løs.


Nuttet?


I think so!!


Jæn ruller sig alle steder...!! Og det er bare for mega ultra nice hvis man spørger ham selv!



"Årh hvad! En eller anden retarderet skinke har tabt pølsestykker her i området! For NICE!"


"treat?"


"Pretty please?!?!"



Og så til lidt Fido-mishandling... Den hund ELSKER sine bolde, og bliver utroligt lydhør når man tilfældigvis sidder med en bold i hånden.


"Kast den nuuu!!"


"KOM SÅÅÅÅ!!!"


"DO IT DO IT DO IT!!"


Jæn er ikke helt ligeså imponeret over bolde, faktisk kun hvis han kan tage dem fra Fido.


Og så farvel og tak herfra.. De bliver hentet imorgen.. Og SUK siger jeg bare!


Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Hvor er de bare dejlige <3 Jeg er helt vild med deres øjne, de er altså bare for bedårende <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

#2
De er da bare fine de vovser :D

Men det må være hårdt for din hunde-skrukhed at få sådanne søde og velopdragne hunde til låns :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

De ser godt nok også søde ud.. Skal du så snart have din egen? :P

Barky

Mette - Ja, jeg synes også at det er nogen meget udtryksfulde øjne. F.eks kan de kigge beklagende på mig som om at de siger: "Vi ved godt at du ikke er vores rigtige madmor...!". Det er bare hårdt at stå imod godbidstiggeri og "kast-nu-den-bold-igen-så-er-du-mega-sød-tiggeri" *G*

Karina - Joooh!!! Det er hårdt, nu er det jo ikke den slags hunde jeg vil have, men de har 4 ben og siger VOV, og det er ganske fint lige nu! :D

Julie - Jo jeg skal, men jeg skal liiige have et job først, og spare sammen til en DKK en af slagsen. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

Citat fra: Barky Dato 20. Juli 2012, kl. 18:34
Julie - Jo jeg skal, men jeg skal liiige have et job først, og spare sammen til en DKK en af slagsen. :D
Fornuftigt :P Min kommende hund skal dælme også have DKK- eller anden FCI-tavle

Anne

Skønne billeder :) Jeg er slet ikke i tvivl om at der ikke går alt for længe før vi kan hilse på din egen vovse, sådan som du har snakket om det i uendeligt lang tid nu

Barky

Citat fra: Anne Dato 20. Juli 2012, kl. 20:51
Skønne billeder :) Jeg er slet ikke i tvivl om at der ikke går alt for længe før vi kan hilse på din egen vovse, sådan som du har snakket om det i uendeligt lang tid nu

Ja, jeg må være et rent helvede at høre på... Næsten ligesom jer og alle jeres gnavere. LOL! :-P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Ferretale

Kæft nogle flotte billeder  :)
Og hvor er de vovser bare skønne   ;)
Selv total hunde gal, altid mig der passer alle andres hunde når de skal på ferie.. :-))