Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min ny kammerat

Startet af FerretParadise, 20. August 2012, kl. 15:36

FerretParadise

Jeg er så heldig, at jeg har fået lov til at være med til, at arbejde med denne dejlige hest.
Lige nu består mit arbejde i, at opbygge et godt venskab, der indeholder respekt begge veje.
Vi arbejder med horsemanship, som er ret sjovt.

Her er min nye kammerat, han hedder Laybourns Yellow Nemo, i daglig tale Nemo.  <3



Ann Hillerslev.

Daisy

Hold op hvor ser han skøn ud.
Tillykke meddit nye venskab. Og håber du vil skrive mere om hvad  horsmanship handler om.
hilsen mig og basserne

FerretParadise

#2
Ja Nemo er virkelig en skøn dreng, men også en meget stærk dreng, der skal lære at respekterer andres (menneskers) space.

Her er et link til lidt om hvad horsemanship er:

http://micjen.homepage.dk/nhprincip.htm

På youtupe er der også masser af små film med det, som kan være rigtig sjove eller lærerige at se.
Ann Hillerslev.

Volmer

Hvor ser han bare skøn ud  <3

Horsemanship er så dejligt at arbejde med, det brugte jeg meget med min fjordpony Freja.

lussingen

Han ser altså bare så sød og dejlig ud. Og hvis han er en bandit engang imellem er det jo kun en bonus :fnis: Altså i min verden :fnis:
Tillykke med dit nye venskab, jeg er sikker på I finder hinanden <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

#5
Han er mega flot :D
Er det ikke Karinas hest ? (eller det ligner da den hun har)

Ferretale

Han ser bare super dejlig ud  :)

Tillykke med dit nye venskab <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sikke en smuk dreng! Han ser lækker langbenet ud af en fjordhest at være?!
Det må være skønt at komme på hesteryg igen, har selv redet i 14 år men ikke redet de sidste 4 år og jeg savner det SÅ meget!
Har os beskæftiget mig meget med horsemanship, det er en skøn måde at være sammen med sin hest på så bliver man virkelig venner. Tillykke med ham, håber i får mange gode timer sammen.

Miliah

Han er rigtig fin! Jeg var faktisk ude og hilse på ham i søndags :) Min veninde har part på en hest samme sted, så da hun gik og fortalte om hestene ringede der en klokke  :P

FerretParadise

Citat fra: Miliah Dato 20. August 2012, kl. 20:07
Han er rigtig fin! Jeg var faktisk ude og hilse på ham i søndags :) Min veninde har part på en hest samme sted, så da hun gik og fortalte om hestene ringede der en klokke  :P
Var du ude der hvor Nemo står?

Citat fra: Cille Dato 20. August 2012, kl. 19:15
Han er mega flot :D
Er det ikke Karinas hest ? (eller det ligner da den hun har)
Nej det er ikke Karinas hest Unik.
Igår var jeg ude at ride med Karina, hvor hun red på sin hest, og jeg lånte en der hed Fronar.

Ann Hillerslev.

Miliah

Citat fra: FerretParadise Dato 20. August 2012, kl. 22:33
Citat fra: Miliah Dato 20. August 2012, kl. 20:07
Han er rigtig fin! Jeg var faktisk ude og hilse på ham i søndags :) Min veninde har part på en hest samme sted, så da hun gik og fortalte om hestene ringede der en klokke  :P
Var du ude der hvor Nemo står?

Ja, har været der et par gange nu. Rigtig hyggeligt sted :) Synes bare det var meget pudsigt!  :P

Zopad

Ih jeg er misundelig  :X savner så meget a ride igen  :(
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Citat fra: Miliah Dato 20. August 2012, kl. 23:18
Citat fra: FerretParadise Dato 20. August 2012, kl. 22:33
Citat fra: Miliah Dato 20. August 2012, kl. 20:07
Han er rigtig fin! Jeg var faktisk ude og hilse på ham i søndags :) Min veninde har part på en hest samme sted, så da hun gik og fortalte om hestene ringede der en klokke  :P
Var du ude der hvor Nemo står?

Ja, har været der et par gange nu. Rigtig hyggeligt sted :) Synes bare det var meget pudsigt!  :P
Ej hvor sjovt, måske vi så mødes derude en dag, det kunne da være hyggeligt.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Åh en lækker bisken, jeg har jo selv mulighed for at få hest hvor vi bor nu mon ikke det en fjordbolle jeg skal have en gang ;)
Elsker de fleste ting i horsemanship :) Bliver spændende at følge jer :)

katja74

Han er meget SMUK  <3

Jeg ville også gerne lærer horsemanship... hvis jeg en dag er så heldig (igen) at få min egen hest  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos