Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Velkommen hjem!!

Startet af mette11, 27. August 2012, kl. 18:30

mette11

Sådan så mit hus ud i dag da jeg kom hjem fra arbejde!! Vi er ved at få lagt nyt tag, men det ser sgu vildt ud lige nu synes jeg...


Barky

Men det er da et pænt vindue der sidder der. Hihi
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Citat fra: Barky Dato 27. August 2012, kl. 18:42
Men det er da et pænt vindue der sidder der. Hihi

Det er vel altid rart at kunne lufte ud  :lol:

Anne

Hold da op! SÅ håber vi det ikke regner de næste dage!

lille_jill

Hvor har i så tag over hovedet imens? :S

Sølvsten

Hold da op trodede et kort øjeblik der havde været brand. Tillykke med jeres nye air con.

KariN

Dejligt med nyt tag men ja det ser ret vildt ud, håber da ikke de er alt for længe om at lave det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

HAHAHA...i er sgu sjove!  :lol: :lol: :lol: Men ja - der er sgu rigeligt med frisk luft deroppe lige nu!!! Vi bor kun i stueetagen, så vi mærker ikke noget til det faktisk. Jeg håber de er færdige i denne uge, men jeg har helt ærligt ingen ide om hvor lang tid det tager sådan noget. Når de så har lavet nyt tag, kan vi gå i gang med at bygge vægge osv. deroppe og forhåbentlig bliver det nogenlunde færdigt i dette år!

Eliza

Det ser noget vildt ud, men burde de ikke dække det af hvis der kommer regn?  :S

Dejligt i endelig får lavet taget, så førstesalen forhåbentligt også snart står færdig.. Jeg nyder selv virkelig MEGET at ha fået en stue men for pokker hvor er der altid noget at lave i sådan et hus :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Det er dækket af nu - det gjorde de inden de kørte heldigvis  ;)
Ja man har sgu altid et eller andet som skal laves og når man engang bliver færdig, så kan man sgu sikkert starte forfra!  :X

AlisVolatPropiis

Jeg tror sådan noget der, tager et par måneder *nikker overbevisende* :P og hey...mette...der er nogen der har taget noget af dit hus??? :P

mette11

CitatJeg tror sådan noget der, tager et par måneder *nikker overbevisende*
Du er IKKE sjov!  :@