Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nyt familiemedlem

Startet af Amazing Ferret, 14. September 2012, kl. 17:21

Amazing Ferret

Jeg har i et langt stykke tid gået og tænkt over om jeg skulle have kat igen....og nu fik jeg så en lille dreng hjem  :D Han er 12 uger og er en ganske alm huskat

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig til hvad han skal hedde....så i må meget gerne komme med nogle forslag

Jeg har selv tænkt på Anton eller Loomis











AlisVolatPropiis

Loomis er da bare det kæreste navn...hvor er han skøn! :D Han ligner en rigtig frækkert!

Malene

Hvor er han sød :D Og fin "aftegning" han har :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

Sikke en fin kat :D!
-Han ligner da en Loomis

Men for hans skyld, synes jeg han burde have en ven :$.. De har det ofte meget bedre sammen..
-Og hold ham inde i mindst 4 uger hvis han skal være udekat :$.. Sry hvis du ved det i forvejen!

Amazing Ferret

Jeg vil ikke have 2 katte lige nu og han kommer til at være inde til han er blevet kastreret, chippet og vaccineret  :D

Zopad

Tillykke med dit nye familie medlem  :D ej, hvor er jeg misundelig er selv lige blevet forelsket i den smukkeste lille killing men da jeg lige har mistet min hund (  :'( ) syntes jeg Ikk jeg vil anskaffe mig flere dyr  :X men nøj det er svært  :X

Syntes oss loomis er et rigtig fint navn  :)
Apollo & Draco <3

Lena og Peter


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

englefugl

NUUURGH  <3 Hvor er han dog bare vidunderlig dejlig og smuk og nuttet altså  :dans: Og kan rigtig godt lide navnet Loomis ;) Vil også rigtig gerne have kat igen <3

Amazing Ferret


Anne

hvor er han bare smuk. Jeg synes begge er gode navne

Amazing Ferret

Han er nu en Loomis  :D Synes det passer bedst på ham  :D

Og ilderne tager det faktisk utrolig flot af at have fået et nyt medlem  :lol:

lille_jill

Han er alt for fin <3 Hvad siger han til ilderne? Min mor skal til at have kat igen, men jeg gider godt nok ikke være sitter, hvis den bliver slagtet herhjemme.

Pia: Jeg havde en kat der blev 16 år og han savnede i vært fald ikke katte-selskab! Det eneste han fik ud af andre katte var et flået ansigt. Han havde huller overalt i ørekanten til sidst. Vi forsøgte at sætte ham sammen med en killing engang, hvorefter han bare gik og først kom hjem flere dage efter.

Zopad

Katte er egentlig heller Ikk flokdyr og det kan derfor være utrolig stressende for nogen katte a der kommer en ny ind på deres territorium ..
Apollo & Draco <3

Amazing Ferret

Jill: Han er lidt forsigtig overfor ilderne og holder sig helst hvor de ikke kan komme til ham....men han er ikke skræmt på nogen måde. Lige nu ligger han foran mig på bordet og sover  :D