Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nyt familiemedlem

Startet af Amazing Ferret, 14. September 2012, kl. 17:21

Barky

Ja en ret gammel kat *er* sat i dens vaner..! *G*

Killinger har som oftest utrolig meget glæde af at have en ven, og de kan med tiden udvikle nogen vaner som generer ejerne hvis f.eks de leger om natten i sengen, larmer, er generalt irriterende... Det er problemer som kan løses ved at skaffe katten en ven.

Nu har jeg jo nørdet det der "kat" i nogen tid, og de fleste anbefaler at hvis man kun vil have/må have een kat, at man så finder en voksen som allerede Har vist at den ikke gider katte selskab.
Men det kan vise sig problematisk såfremt at man gerne vil have at katten ligeledes skal trives med at der er ildere i hjemmet. Langt størstedelen af voksne katte bryder sig ikke om ildere pga ildernes frembusende adfærd. Så er en killing langt mere åbentsindet og kan udvikle betragteligt mere tolerance overfor ilderenes adfærd.

Da jeg fik Teddy trivedes han rigtig godt med ilderne, så meget at han idag lidt for tit tænker at han ER en ilder.
Jeg tror at Loomis kommer til at hygge sig gevaldigt med ilderne når han lige lærer dem bedre at kende. Hvis Erika IKKE havde ildere, så havde jeg også nok anbefalet hende at få en killing mere. Men jeg har med egne øjne set hvor godt det kan fungere, og hvem ved, hvis Loomis nu ikke gider ilderne, så er jeg også sikker på at Erika vil overveje at få en ven til ham.

Nå, det blev sq lidt længere end jeg regnede med. Men så burde jeg også have sagt alt. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Ja jeg havde nok taget to hvis jeg ikke havde ilderne  :D men regner og håber da med at Loomis kommer til at kunne lege sammen med ilderne når begge parter har vænt sig til hinanden

Barky

Citat fra: Amazing Ferret Dato 14. September 2012, kl. 19:55
Ja jeg havde nok taget to hvis jeg ikke havde ilderne  :D men regner og håber da med at Loomis kommer til at kunne lege sammen med ilderne når begge parter har vænt sig til hinanden

Bare vær forsigtig med at lade ham "dappe" på de forkerte ildere... Zallie tilgav ALDRIG Teddy at han daskede til hende mens hun sov da han var en lille killing. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Citat fra: Barky Dato 14. September 2012, kl. 20:09
Citat fra: Amazing Ferret Dato 14. September 2012, kl. 19:55
Ja jeg havde nok taget to hvis jeg ikke havde ilderne  :D men regner og håber da med at Loomis kommer til at kunne lege sammen med ilderne når begge parter har vænt sig til hinanden

Bare vær forsigtig med at lade ham "dappe" på de forkerte ildere... Zallie tilgav ALDRIG Teddy at han daskede til hende mens hun sov da han var en lille killing. *G*

Hehe det skal jeg fortælle ham  :D