Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Det nye medlem af familien FerretParadise

Startet af FerretParadise, 12. Oktober 2012, kl. 08:03

FerretParadise

Ja måske et lidt stort medlem af familien FerretParadise, men ja, han er nu engang det nye familiemedlem.

Han er en dejlig fjordhest på 12 år, som desværre har stået stille meget længe, så han skal tabe sig ret meget, og er lige pt i genoptræning.
Men vi hygger os, og det er jo det vigtigste.  :)
Min plan er i fremtiden, at bruge ham til en masse skovture, og så selvfølgelig starte nogle dressurstævner på ham.


Her er vi tre dage efter jeg havde fået ham hjem.


Også tre dage efter jeg havde fået ham hjem. Der hvor han står er der også en gallopbane, og den er ret sjov at ride på, også selvom den er meget våd og tung.


Jeg holder ekstremt meget af min Pounder, han er en meget god dreng.
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

rimif

Søde bløde og kun en smule buttede pounder  :) han er så fin, og jeg er glad for du får så meget glæde af ham. fjordheste er sku noget særligt  :)

lussingen

Søde smukke Pounder <3 Jeg er så heldig at jeg har mødt ham, og hold da mølle hvor er han bare skide sød <3 Det glæder mig sådan at I to har fundet sammen :ja:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Volmer

Hvor er han bare smuk Ann  <3 Han ser også ud til at have en dejlig gang på det første billede. Vi vil gerne se flere  :D

katja74

Siger det gerne igen... Anne..... han er SMUK  <3 Tillykke med ham  :love:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Tak.
Jeg er virkelig bare så glad for min Pounder.
Idag har vi været på en fantastisk skovtur, det er bare så fredsfyldt at ride i skoven.  :)

Lars kommer snart herned, og så tror jeg da, at jeg kan få ham til at tage nogle billeder af mig og Pounder.  ;)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Du får da også lige et tillykke her...  :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

SaschaDJensen

Tillykke igen (: og glæder mig til at se ham  :dans:

FerretParadise

Så er der gået ca en måned siden jeg lagde disse billeder ind, og vil så smide et nyere billede ind af Pounder.
Jeg føler selv, at han har tabt sig lidt, vægten viser det dog ikke, tvært imod.  :X



Ann Hillerslev.

Nanna

Han er så flot.

Muskler vejer jo også mere end fedt, så det kan jo være, at han bare har opbygget en del muskelmasse samtidig med at have tabt lidt af fedtet :) Det kunne i hvert fald sagtens være, så meget som han kommer ud og rører sig :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Lena og Peter

Han ser altså ud til at være kommet i bedre form.. hehe.. Men hvad ved jeg om det ????

SaschaDJensen

Citat fra: ilderbanden Dato 11. November 2012, kl. 14:29
Han ser altså ud til at være kommet i bedre form.. hehe.. Men hvad ved jeg om det ????

. Ja peter :D det er rigtigt, han begynder at ligne en hest nu jo :b hehe

Ferretale

Hmmm ja, han må ha fået flere muskler - for kan ik se forskel hehe

Men smuk, det er han  :)