Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

dyrlægebesøg!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. September 2009, kl. 13:11

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr så er to af mine drenge kommet til dyrlægen idag så de kan blive snittet! Ventetiden er godt nok lang!!! >:|

Soelberg`s SUN ferret

Åhh ja det er den helt sikkert  :X

A_M_T >Team Unique Ferrets<

alt gik godt og de to totter er nu hjemme igen! dejligt... og fik ros fra personalet om hvor søde de var og at de havde opført sig pænt under deres ophold :P

tzari

Ej hvor godt. Hader også når mine dyr er i narkose er drøn nervøs hver gang  :X Tillykke med de 2 knap så stinkende dyr  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pipvig

Ej hvor dejligt... tillykke med dem...

(om mine sagde de... Nårh kommer du efter de to frækkerter? Sgu lidt flovt når de også har været i narkose)

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 10. September 2009, kl. 16:26
Ej hvor dejligt... tillykke med dem...

(om mine sagde de... Nårh kommer du efter de to frækkerter? Sgu lidt flovt når de også har været i narkose)

:lol: :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Pipvig Dato 10. September 2009, kl. 16:26
Ej hvor dejligt... tillykke med dem...

(om mine sagde de... Nårh kommer du efter de to frækkerter? Sgu lidt flovt når de også har været i narkose)

Hehe tjae se det som et godt tegn! du har nogle sunde livlige dyr! hihi

A_M_T >Team Unique Ferrets<

øv så gik der betændelse i codas sår! så måtte lige forbi dyrlægen idag! Men fik da penicil og konsultation gratis... så han må på penicilkur i 10 dage!
Og sørme om han ikke bed efter dyrlægen! det er første gang han har bidt. Men han skulle ha klemt alt betændelsen ud så det gjorde sikkert tæmmelig ondt!

Bawa

Citat fra: A_M_T Dato 11. September 2009, kl. 13:11
øv så gik der betændelse i codas sår! så måtte lige forbi dyrlægen idag! Men fik da penicil og konsultation gratis... så han må på penicilkur i 10 dage!
Og sørme om han ikke bed efter dyrlægen! det er første gang han har bidt. Men han skulle ha klemt alt betændelsen ud så det gjorde sikkert tæmmelig ondt!
øv hvor lyder det træls :( men lækkert i fik det gratis!! ..

Idamusen


A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja nu håber jeg bare jeg kan få penicilinen ordentlig i ham her de næste par dage.

Pipvig

av av lyder smertefuldt... god bedring med gutten...

Ps held og lykke med penicellinen.