Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Suprelorin implantat

Startet af Black Diamond, 5. November 2009, kl. 22:01

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato  6. November 2009, kl. 19:08
Det med penicillin har jeg aldrig hørt om.
Næste alle mine tæver har fået betændelse på et eller andet tidspunkt under deres drægtighed, og alle har så fået penicillin.
Man skal selvfølgelig give noget som drægtige tæver kan tåle.

Jamen det vil jeg også selv gøre faktisk!! for hvad skulle man ellers stille op???.. Lige et OT spørgsmål om det  :ot: giver du pencelin før du pare op eller efter hvis de får betændelse. For den her famille gjore det som det første når de skulle pare tæver op. Pencelin kur og vaske dyr før og efter hver paring...

FerretParadise

Jeg kunne da aldrig finde på at give penicillin før der er betændelse.
Dyrene skulle jo helst ikke udvikle tolerance overfor det.
Ann Hillerslev.

Black Diamond


Starshineferrets

Suprelorin ska inte ge några defekter på framtida valpar efter en iller som haft implantat. Deslerolinet försvinner ur kroppen allt eftersom det utsöndras och påverkar enbart illerns hormoner. Däremot 'r det självklart inte 100% säkert att en iller som haft implantat kan ge valpar omedelbart efter att det har slutat verka. Utan det kan ta ett tag innan kroppen börjar fungera som den gjorde innan. Precis som med kvinnor som ätit tex p-piller under en längre period.,

NemoToft

Jeg ligger inde med 3 artikler om Suprelorin. Artiklerne er lange og på engelsk.
Men de ligger som pdf filer. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få dem her ind. Har i foreslag? Ellers send mig en mail på dolly@aalborgdyrehospital.dk så mailer jeg dem.

Black Diamond

Citat fra: NemoToft Dato  7. November 2009, kl. 22:55
Jeg ligger inde med 3 artikler om Suprelorin. Artiklerne er lange og på engelsk.
Men de ligger som pdf filer. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få dem her ind. Har i foreslag? Ellers send mig en mail på dolly@aalborgdyrehospital.dk så mailer jeg dem.

Tror du ikke der var en mulighed for man kunne oversætte det og ligge det her ind? Eks med Google oversætter?? For jeg tror da der er mange der gerne vil vide mere om det... Ellers kan du sende dem til mig, så kan jeg prøve om jeg kan få det oversat??? Blackdiamondferret@ymail.com 

Starshineferrets

De artiklarna är vetenskapliga studier om just suprelorin på iller, så de är nog inte helt lätta att få översatta ;) Sedan är det väl egentligen inte tillåtet att lägga ut dem så här på öppet forum, då det är artiklar man egentligen skall betala för att få tillgång till .

NemoToft

Citat fra: Starshineferrets Dato  8. November 2009, kl. 13:27
De artiklarna är vetenskapliga studier om just suprelorin på iller, så de är nog inte helt lätta att få översatta ;) Sedan är det väl egentligen inte tillåtet att lägga ut dem så här på öppet forum, då det är artiklar man egentligen skall betala för att få tillgång till .

Hmm, jeg ved ikke om det er forbudt at ligge artiklerne på forum. Det kan da godt ske. Det har jeg ikke tænkt på. Men jeg kan heller ikke finde ud af at ligge dem på forum  :) Så det kommer helt af sig selv, smiler.
Og ja, det er lidt svær læsning. Jeg tror Google translate kommer i problemer  :)

Jeg sender dem til dig Blackdiamondferret@ymail.com 


Bawa

Kunne det tænkes du også gad sende dem til mig? :-$ Er vældig nysgerrig ..

NemoToft

Ja da. Ryst op med en mail adr eller send mig en mail, så sender jeg retur dollytoft@hotmail.com

Bawa


NemoToft


Bawa


Black Diamond

Det er faktisk ret spændne at læse om det du har sendt. Jeg må lige finde en dag snart og se om jeg kan få oversat den enelske del af det. Er det ok jeg ligger det herind så?

Anne