Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg er simpelthen et stort spørgsmålstegn?

Startet af Shamua, 5. Marts 2010, kl. 01:12

Shamua

Som nogen af jer ved har jeg gået lidt med tankerne om at min dreng Mikka måske var kryptokid.
Men efter et stykke tid, hvor jeg har gået og holdt meget øje med ham, mærket og set efter, er jeg nået frem til at han altså har begge kugler i pungen.
Men jeg synes virkelig det er underligt, fordi der er MEGET små. Lidt mindre end pinnochio kugler, og det synes jeg jo er lidt underligt, når vi jo er helt henne i marts. Har jo set andre hanners ædlere dele i januar, og de er jo KÆMPE i forhold til Mikkas.

Burde han ikke være i brunst nu??

Andre der kender til det her eller har prøvet det.. måske har en idé om hvad det kan være?
Eller er det meget normalt?

Det skal lige siges at jeg endnu ikke har været til dyrlæge, selvom Cille har anbefalet en dygtig dyrlæge.

Vh. Marianne

Anne

nu har jeg ingen hanner, men mit forsigtige bud er at han bare ikke er i brunst endnu, og at det nok skal komme med tiden.

Shamua


Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Der er også forskel på dyrs såvel som menneskers hormon produktion :) de kan være små uden der er noget galt med ham

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. Marts 2010, kl. 02:51
Der er også forskel på dyrs såvel som menneskers hormon produktion :) de kan være små uden der er noget galt med ham

ja det kunne også være.. han lugter bare ikke og tisser på sig selv og sådan noget, som det beskrives når en han er i brunst.. Men ja.. jeg håber selvfølgelig at han bare er lidt slow... han er jo også en lille fyr.. :)

Vh. Marianne