Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

blå hud?

Startet af Naja0331, 9. Maj 2010, kl. 16:22

Naja0331

I dag da jeg skulle kikke efter sår på Phobe, lod jeg mærke til hendes hud var blå agtig. og det mindes jeg ikke hun normalt er/var. Er det normalt?  :S plus syndes hun er lidt blå rund om øjnene. MEn Hun opføre sig normalt. :o

Naja0331

Hun er blå på ryggen, og noget af maven, Men ved hendes mave, er der kun noget af det der er blåt og noget er rødt. Hun er falsk drægtig kan det være noget med det at gøre?

mette11

Fælder hun?? Det er normalt at de bliver blålige at se på når den nye pels begynder at vokse ud...

Naja0331

ja hun er ved at skifte det sidste af vinter pelsen. Men bliver de så blå hudet? min han som næsten har smidt alt sin vinter pels, har på ingen tidspunkt været blå hudet.  :S

Barky

Naja - det er fordi at din han er pastel. Og hos ham vokser der lys pels ud, det kan man ikke se under hudoverfladen. Men hos din tæve som er vildtfarvet, vokser der mørk pels ud, derfor ser den blålig ud under huden.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Naja0331

ahh, okay. så jeg rolig! underligt, at de for blå hud. Nå men det da dejligt det ikke er "andet" :dans:
Tak :)