Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Byld på tungen/i svælg

Startet af Anitta PFF, 2. Februar 2011, kl. 21:18

FerretParadise

#45
Mie det er jeg virkelig rigtig glad for at høre, stort tillykke.  :)
Giv den kære dreng et kys fra mig.  <3
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Fantastisk læsning. Åh hvor må du være glad.

Mie klüwer Jensen

 <3det er jeg også er over lykkelig <3

Eliza

Det er bare super dejligt han har det godt igen..  :) Synes stadig du skulle overveje at få ham gennemtjekket bare for en sikkerheds skyld, men det er nok bare mig der ville være overpylret når der ikke var nogle synlige tegn på hvorfor det skete  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mie klüwer Jensen

er så heller ikke færdig hos dr dyr endnu for den vil ikke gå væk den i halsen så skal snakke med ham i morgen ang hvad der skal ske...

og han er blevet tjekket rigtig meget da han var i nakose da dr dyr skulle se hvad det var...

Mie klüwer Jensen

lykken vare ikke ved... ib's ting i halsen/ tungen er muligvis en spøt kirtel der er hævet og betøndelse i...

og den er ikke væk og den er samme størelse som i starten...

og i dag har IB desvære 40,5 i feber og han har tabt sig igen nu vejer han igen 1900g han var ellers lige kommet op på 1930g som han vejede for 3dage siden...

men vi kæmper

mette11

Åh nej dog... :( Hvaad skal der så ske nu??

FerretParadise

Så skal han vel ha den fjernet?
Ann Hillerslev.

KariN

Øv det er jeg rigtig ked af at høre :(

Håber det bedste for din lille dreng
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lenac

øv nu gik det ellers lige i den rigtige retning og så sker det, håber han kommer ovenpå igen...
xoxo Malene <3

Anne

Nu snakkede jeg med Anitta om det i går. og som jeg sagde til hende så synes jeg det er med at få den fjernet mens han stadig er rask til det! NÅr den ikke falder selv om han er på antibiotika så ville jeg simpelthen ikke turde vente.

Barky

Ser det sådan her ud?



På billedet er min gamle ilder Sirius, han havde fået lidt snavs i spytvejen, som så var "kalket" til og endte med en hård "sten" på 1 x 1 cm = en spytsten.
Den blev opereret ud, og han havde ingen men af det. Men han klikkede med kæben og havde svært ved at spise og synke mens vi forsøgte at finde ud af hvad det var.
Der blev taget celleprøve (som ikke kunne lade sig gøre, da stenen er hård og der intet var at udtrække), CT-scanning, Røntgen og forsøgt med antibiotika uden held.

Operation var den eneste mulighed, og det fik jeg gjort på KU-LIFE (tidligere KVL).
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mie klüwer Jensen

nej den er ikke magen til den ib har ligner mere en vabel som har samme farve som et stykke rå kylling og så sidder den på tungen ikke på kind vægen/ ganen som det ligner sirius havde...  men ib's sidder på tungen og helt tilbage når han trækker tungen tilbage som sirius har på billedet kan man ikke se den... og så fylder den ind til den midter streg der er på tungen...  men hans feber er væk igen og han tumler rundt og botter...

Anne

ok, får i den så fjernet? jeg ville gøre det mens han har det godt så man er relativt sikker på at narkosen ikke er farlig.

Mie klüwer Jensen

ib har det stadig dårligt hans feber kan være 40 om morgenen og nede på 38 om aftenen

og da ib og har tabt sig fra 2160g og til 1770g på halv anden måned og ryger ind og ud ved dyrlægen stadig.

dr. dyr skal se på den i munden i morgen igen hvor ib nok skal indlægges igen... 

og hans afføring er næsten helt vand igen..

vi tror det ikke kun er den i munden der gør det.  men begynder at have mistanke om det virkelig er ece men er ikke sikker men at han evt har fået det pga hans emunforsvsar har været nede pga den på tungen...?

og det kom lige efter udstillingen vi var på... det kan selvfølelig være et tilfælde det lige kom der...

så det var lidt dårlige nyheder jeg havde men hans helbred var ells godt nogle dage og så har det gået op og ned li siden...