Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Byld på tungen/i svælg

Startet af Anitta PFF, 2. Februar 2011, kl. 21:18

Mie klüwer Jensen

i denne uge er ib hos alison og blive tjekket da dyrlægen i odense ikke kunne gøre mere for ib og nu krydser jeg bare fingre...

savner min lille guldklump helt vildt og glæder mig til han kommer hjem igen og forhåbenlig har det bedre....

AlisVolatPropiis

vi håber med dig Mie :/ tanker herfra...

KariN

Vi krydser alt hvad vi har for dig og Ib

Håber at Alison finder ud af hvad der kan gøres for ham
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Mie, jeg og alle drengene her krydser fingre og poter for at Ib meget snart bliver rask igen.


Sølvsten

Jeg vil krydse fingre for at Allison kan finde ud af hvad det er og hjælpe Ib af med det.

Eliza

Håber virkelig at Alison kan gøre noget for den stakkels dreng så han kan blive frisk igen..
Men nu er jeg bare nysgerrig, hvad er der blevet gjort indtil videre hos den anden dyrlæge?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mie klüwer Jensen

#66
jamen ib har været i narkose 2 gange mens han var indlagt. og flere gange til tjek da jeg kunne se den ikke blev mindre. og det med vægten mente han var den i halsens skyld men måtte indse til sidst at de ting havde intet med den i halsen at gøre... og ib fik pincelin i 10dage men det hjalp intet...

og dyrlægen under søgte den i munden og tog en nåle biopsi men kunne ikke få noget ud og han har så snakket med alison og postod over for alison at ib intet fejlede men sagde til sidst til mig at hvis han blev dårligere skulle han aflives for han kunne ikke gøre mere for ham da han mente det var en tumor uden at have taget prøve af det så han var sikker på hvad det var...

så nu er ib ved alison og allerede en lille smule i bedring og har fået taget prøver af den i halsen. så nu venter vi på svar hvad det er... men alison mener nok godt den kan fjernes men man skal li vide hvad det er og hvad og hvordan det/der skal gøres først.

men da han kom til alison kunne hun med det samme se det var noget galt... men alison siger han nok skal komme oven på igen  :dans:


og alison er meget sikker på det nok er ece ib har.... men da det ikke kan bevises kan jeg bare tage mine forholds regler... så tager ikke på udstilling ell træf i 6 til 8 månede..




Mie klüwer Jensen

Citat fra: Mie klüwer Jensen Dato 22. Februar 2011, kl. 19:47
jamen ib har været i narkose 2 gange mens han var indlagt. og flere gange til tjek da jeg kunne se den ikke blev mindre. og det med vægten mente han var den i halsens skyld men måtte indse til sidst at de ting havde intet med den i halsen at gøre... og ib fik pincelin i 10dage men det hjalp intet...

og dyrlægen under søgte den i munden og tog en nåle biopsi men kunne ikke få noget ud og han har så snakket med alison og postod over for alison at ib intet fejlede men sagde til sidst til mig at hvis han blev dårligere skulle han aflives for han kunne ikke gøre mere for ham da han mente det var en tumor uden at have taget prøve af det så han var sikker på hvad det var...

så nu er ib ved alison og allerede en lille smule i bedring og har fået taget prøver af den i halsen. så nu venter vi på svar hvad det er... men alison mener nok godt den kan fjernes men man skal li vide hvad det er og hvad og hvordan det/der skal gøres først.

men da han kom til alison kunne hun med det samme se det var noget galt... men alison siger han nok skal komme oven på igen  :dans:

og alison er meget sikker på det nok er ece ib har.... men da det ikke kan bevises kan jeg bare tage mine forholds regler... så tager ikke på udstilling ell træf i 6 til 8 månede...

Anne

HVor er det godt han kom til allison. Ikke for at fornærme din anden dyrlæge, men han lyder altså lidt som em klaphat - sorry.

Eliza

Det lyder da rigtig godt hun mener der kan gøres noget ved det. Desværre er ikke alle dyrlæger lige kompetente.

Tak for forklaringen. Jeg synes det er spændende og lærerigt at høre om, for det er ikke noget vi har set rigtig før.. Men mener hun at knuppen var pga ECE?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

#70
Hvor er det godt Ib kom til Allison. Håber at den kan blive fjernet og at I får bugt med hans ECE.

Mie klüwer Jensen

nej knuppen er noget helt andet det har intet med hinanden at gøre så han havde to ting på en gang... og knuppen  kan være skyld i at hans emunforsvar har været nede og han derfor har været mere modtagelig over for ece...

ja han var sq en klap hat... selvom de anbefalede ham på ilderforum nogle af brugerne dyrlægen er fra odense...

og her efter dags bruger jeg alison...

Stephanie

Citat fra: Mie klüwer Jensen Dato 23. Februar 2011, kl. 22:51
nej knuppen er noget helt andet det har intet med hinanden at gøre så han havde to ting på en gang... og knuppen  kan være skyld i at hans emunforsvar har været nede og han derfor har været mere modtagelig over for ece...

ja han var sq en klap hat... selvom de anbefalede ham på ilderforum nogle af brugerne dyrlægen er fra odense...

og her efter dags bruger jeg alison...

Wow, det er godt langt tage fra Fyn til  Ballerup :D

Sølvsten

Mie Jeg bor i Ballerup og hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig når du skal til Allison siger du bare til. Selvfølgelig skal kan jeg ikke gøre det lige nu hvor der er mistanke om ECE, men når du engang er sluppet af med det er du velkommen til at kontakte mig.

Eliza

Sølvsten mon ikke dine dyr har haft det? de har jo i hvert fald været udsat for smitten eftersom du også var til det træf. Men derfor kan jeg nu godt forstå du er påpasselig overfor at få dyr ind der er smittede.

Mie: Tror du skal regne med at dine andre dyr også er smittede med ECE selvom de ikke viser tegn på det på samme måde. Ib er nok bare blevet mere syg fordi hans imunforsvar er nede som du selv siger.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.