Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

bekymret for det lille kræ

Startet af lille_thor, 16. Februar 2011, kl. 01:05

KariN

Citat fra: lille_thor Dato 17. Februar 2011, kl. 12:36
Nå nu er vi komet hjemfra dyrlægen. Hun undersøgte hende ordentlig igennem. Milli pev meget. Hun har tabt sig 25 g siden i søndags. Da dyrlægen mærkede hendes mave kunne hun mærke at det var ikke helt normal, den føltes som der var en knude der så dyrlægen kanstaterede at detføltes som kræft, selvom milli erså ung som hun er. Men hun pev godt nok megetda dyrlægen trukke hende det sted på maven.

Kunne dyrlægen udelukke at der sidder noget fast i maven/tarmene på hende?

Jeg tænker bare om hun måske har fået spist noget der ikke kan komme ud af systemet selv?

Håber da bestemt ikke at hun har kræft den lille pige
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_thor

ja det er enormt trist  :( Ejeren kommer hjem på lørdag. Hun fik lige selv lov til at snakke med dyrlægen i tlf. så dyrlægen ku forklare hende hvordan og hovrledes. Hun har besluttet sig for at milli ikke skal gennemgå en opperation, men hun skal aflives på mandag, hvor jeg vil tage med hende der op. Dyrlægen sagde så til mig at indtil da sku jeg self bare sørge for hun indtage bare ldet mad vi nu kan få i hende og vand.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lenac

xoxo Malene <3

Sølvsten


lille_thor

Jeg havde nok også valgt at få min aflivet hvis jeg stod i situationen og når de er så ung, hun er jo kun 8-9 mdr. De mener jo tit kan jeg forstå på det at en opperation er ikke sikker, og at de tit alligevel ikk kan redes ved det.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Namilla

Blev hun scannet? Jeg tænker bare, hvordan man kan fastslå at det er en knude, og at den er inoperabel, bare ved at mærke? Min tanke ville bare være, om det kunne være noget der sad fast i maven, og som kunne fjernes ved en operation?

Anne

sikke en forfærdelig nyhed. Hvilken dyrlæge er det?

lille_thor

Citat fra: Namilla Dato 17. Februar 2011, kl. 15:10
Blev hun scannet? Jeg tænker bare, hvordan man kan fastslå at det er en knude, og at den er inoperabel, bare ved at mærke? Min tanke ville bare være, om det kunne være noget der sad fast i maven, og som kunne fjernes ved en operation?
jeg foreslog også at det måske ku være noget hun havde slugt. men hun sagde det  var det ikke. Hun sagde også at tarmene sad mærkeligt forhold til det normle. hunsagde at det føltes som om de sad nærmest klumpet sammen.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Godt du tog til dr. dyr Katrine! Nu har du i hvert fald gjort hvad DU kan for hende.. Så må det jo være op til ejeren om hun vil få scannet hende ordentligt for at være sikker på det er en kræftknude!
Min første tæve dobby blev jo helller ike mere end 9mdr :( og havde hende selv kune i 4 mdr. før vi blev nødt til at aflive hende på grund af en stor kræftknude i mavsen... Men hun var også oprindleigt købt på egeskov marked af dem jeg købte hende af...

Anne

hvor må det være forfærdeligt at passe en andens ilder og så opleve det der.

lille_thor

Jeg tager også med hende til dyrlægen på mandag, når hun skal der op igen.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred