Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

endnu en diarre!

Startet af Mimse-mia, 16. Februar 2011, kl. 22:24

Mimse-mia

Hmm, ja så måtte vi afsted til dyrelægen kl.21 idag :S
Zoey har de sidste par dage (sammen med de 2 andre) haft dårlig mave men spist og drukket som hun skulle INDTIL IDAG,
Idag har hun bare sovet og intet drukket eller spist så hun er blevet tvangsfodret med ducksoup (tilsat aktivt kul) og vand (med salt og sukker)

her til aften synede hun stille hen og vi besluttede at det var ikke noget der kunne vente til næste dag :S

Vi er nu kommet hjem med en zoey der har det l---l bedre men ikke meget hun fik 20 ml væske depoter under huden fordelt over 2 steder, og antibiotika (til de næste 4 dage også)

så kryds fingre for mit lille pus :(
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

lille_jill

Velkommen i klubben :(
God bedring med dem.

Lenac

jeg krydser fingre... god bedring med dem...
xoxo Malene <3

Mimse-mia

:( Tak tror jeg nok :)

Men de 2 andre er heldigvis friske og spiser og drikker men de har også dårligemaver,

Tonzer min pastel sked endda i VINDUESKARMEN i morgen :S add
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Anne


Mimse-mia

Ja ergodtnok spændt på hva natten bringer
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

SaraJ

Håber hun får det bedre. Sover hun nu?

lille_thor

nurh lille ven da.. god bedring til hende
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Øv altså :( God bedring til dem:(

Vh. Marianne

SilverDragon

God bedring.
Sato min den gamle har også diarre, men han virker ikke til at have det dårlig og han spiser og drikker som han skal.

Eliza

Det er virkelig ikke godt med alle de dyr med dårlig mave, måske man skulle overveje om det var noget smitsomt som fx ECE..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Det kan godt være ECE, det kan også være almindelig mavesyge.. Men kan vel få et praj om det hvis folk fortæller lidt om hvordan dyrenes eskrementer ser ud? Kan det ikke fortælle lidt om det?

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

puha altså...god bedring med dem alle... :(

Sølvsten

#13
God bedring til dem. Håber de snart er på toppen igen.

KariN

Rigtig god bedring herfra, håber snart de er friske og frejdige igen..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3