Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

endnu en diarre!

Startet af Mimse-mia, 16. Februar 2011, kl. 22:24

Mimse-mia

natten har intet nyt bragt :S

men nu er hun på antibiotika de næste 4 dage, og A/D vådfoder og vand hver hele time :(

det eneste hun vil slikke i sig er efa olie, så desværre bliver hun tvangsfodret
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Anne

jeg sender jer en masse varme "god bedring" tanker.

lille_thor

åh mia det er rigtig træls. krydser virkelig finger for jer
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Charlotte

Ahh nej.  :(  Krydser fingre for at hun får det bedre og at dine andres maver går i orden igen.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninaliv

krydser også fingre her

Mimse-mia

Tak til ale dem der tænker på os :) kan sige at drengene har stadig dårlig mave men er slet ikke påvirkede og spiser og drikker som de skal :) de får suppleret med zoolac og aktivt kul og en smule A/D til at holde huld..

Men zoey spiser stadig ikke selv trods efa olie og lækker A/D, men hun er begyndt og drikke mere selv og hun går også rundt og er mere nysgerri,

Var ved men normale dyrlæge idag for at købe efa olie og A/D og jeg fortalte om min behandlig og har fået stor ros for dette :D fedt når en fagmand gir en ros :) men han sagde at vi ville nok ikke se en ændring de første par dage før antibiotikaen sparker ordentlig ind :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

A_M_T >Team Unique Ferrets<

God bedring med dem... Og puha en omgang for både jer og de så!

Mimse-mia

Jaaaaaah! Zoey har spist selv idag og det fremgår også tydeligt af hendes afføring som er blevet mere fast og ikke nær så flydende :D og det er brun ikke grønt :D og de to andres maver er også ved at få en mere fast form :)

Men tvangsfodringen fortsætter dog i et mindre omfang så vi er sikker på det kun kan gå frem ad <3
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

SaraJ


Sølvsten

Det er rigtigt dejligt at høre

Mimse-mia

Så kan jeg vidst godt tillade mig t sige at Zoey er ude af skoven :D hun spiser med stor velbehag og har fast afføring :) de har været en hård kamp sys jeg men den har båret frugt og ja bare se hende sidde og kikke på en fra sit kradsetræ (som hun ikke har kunne klatre op på før) er belønningen i sig selv <3 og begge drenges maver er også helt ok :) men hun har tabt sig ca 400g på under en uge pga mave virus :( men så nyder hun at hendes menu står på rå and og masser af godbidder

Tak for alle tanker
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Eliza

Super dejligt at høre.. Hvad farve var afføringen egentlig da hun var syg?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mimse-mia

Jamen den startede slimet grøn og blev hurtigt (24t) gul flydende og så blev den brun grynet og så normal
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Sølvsten

Hvor er det dejligt at hun har det bedre

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh hvor godt! Dejligt at høre Zoey har det godt igen...