Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

fedthale klubben

Startet af tzari, 6. August 2009, kl. 12:10

tzari

Hvem vil være medlem i år.

Jeg vil gerne melde Topdollar(fertil standard på 2 år), Myca og yoda (sterile standarder på 2 år).

Har i medlemmer til klubben. Husk at skrive navn,farve ,alder og køns status på.   :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så må jeg hellere melde Bandit ind også, (katsrat, standart 1 år+)

lussingen

Jeg melder helt klart Loke til. Han er silver, kastrat og 2 år gammel. Speedy kan også komme med i klubben, han er mørkt vildtfarvet, kastrat og ligeledes 2 år gammel.

Det skal lige siges, at Loke stort set har tabt ALLE hårene på halen :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato  6. August 2009, kl. 12:50
Så må jeg hellere melde Bandit ind også, (katsrat, standart 1 år+)
Her er lige et billed af staklen!

Katrine

Så kan jeg melde Loppen til (Neutraliseret tæve, Standart, 1 år)
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Puk, 5 år, steriliseret tæve.
My 4 år, steriliseret tæve.

Sif kan sikkert også snart melde sig ind, men det er ikke så glt som de andre.

Black Diamond

Jeg vil gerne melde Fiona ind.Steriliseret tæve.

Namilla

Jeg melder to ind
Dango, kastrat, standard, 3 år
og
Frynse, kastrat, standard, 4 år

Julie Stuhr

Bella: 1-årig sterilliseret tæve, silver - nu med stort set nøgen rottehale.
Sabby: 1-årig sterilliseret tæve, standard - halvnøgen rottehale  :P

lille_jill


Black Diamond

Mon ikke hvis vi som fedthale klub skrev samlet til Vif at de ville lade fedt hale gå ind under handikap ???  :lol: (hvis nu vil fedtter lidt for dem :P)

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Jeg kan melde min 2-årige (omg min baby er TO år! - gik det lige op for mig) vildtfarvede kastrat, Ichabod, ind.
Han er dog så rar at han indtil videre ikke har gidet at smide så mange af hårene, så han får kun sådan en "halv" fedthale :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Kan Chucky blive opgraderet til æresmedlem?



Indså at hårene alligevel falder af, så hev de fleste ud i dag.

tzari

 :fnis: han slår ikke Loppens hale, men er sikker på der er en bestyrelses plads ledig endnu  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner