Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Underlig hævet hals.

Startet af PiaLyng, 23. August 2009, kl. 19:26

PiaLyng

Da jeg ikke kan holde det for mig selv, vil jeg lige skrive det her..

Julius er blevet meget svag og sover hele tiden.
Camilla skriver at han er i smerte når han endelig laver noget,
og imorgen tager de til dyrelægen med ham og lader ham komme over regnbuebroen :'(

Jeg tager selv ud til dem i morgen tidlig og siger farvel til ham :'(

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

Årh lille ven dog...

Kondolerer

Camilla

Det var kræft og han er blevet aflivet for ca. en uge til 1½ siden.. Jeg savner bare helt vildt at ha ham til at rende rundt på mit værelse og hoppe op og ned af sengen.. Men han nåede ikke engang at få pincilin i to dage før at den store kugle havde spredt sig hele vejen rundt om hovedet.. Han ville ikke spise drikke eller gå på bakken.. Han orkede ikke at gå fra hængekøjen og hen i bakken ? :o Så er der altså noget galt.. Og han var ellers helt vildt livlig og virkelig bare morsom at være sammen med, så  det var ikk specielt sjovt at sidde og se på at han ikke kunne noget.. Han sov HELE tiden hvis man tog ham ud for at han skulle rende lidt rundt gik han ind under sengen og lagde sig til at sove igen eller prøvede på at kravle ind i buret igen.. Kunne han dog ikke da han var for svag.. :'( Savner ham så frygteligt ! :'(