Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så har vi gjort det igen

Startet af ilderhjemmet, 10. November 2009, kl. 10:56

Black Diamond

Ånej lille pus. åå hvor jeg håber han klare det :X
Jeg er overresket over at du ikke må tage til en anden dyrlæge.. Helt ærligt.. Det gælder vel om at redde den lille stakkel. Så lyder det da lidt underligt på mig at de sætter sådan nogle regler op :@.
Allison har reddet ildere før. Også en af mine! Kunne du ikke tage på til hende alligevel og bare høre hvad hun siger. Bare for at få en anden synsvinkel på det??.. Eller nogle gode råd?
Ej altså det må være hårdt for dig.
Jeg giver Masa ret i at Hills a/d og Royal canin recovery virker. Det har jeg også brugt til mine. Det eneste er at der er meget vand i. Og der er nogle delte meninger omkring det blandt folk. Men personligt har jeg kun haft gode resultater med det. Da jeg fik min lille Tutankhamon tabte han ca 100 - 200 g på de første 4 uger han var her. Han var taget for tidligt fra sin mor og han har altid været en pjevs i hans kuld.
Jeg fik over 500g på ham med recovery. Jeg gav ham det hver 4 time med finger og så begyndte han kort tid efter at spise det selv.

Ved ikke om det vil virke for dig. Eller om du vil prøve det. Men det er bare min oplevelse med det. Brugte det i øvrigt også til Oliver når han havde tabt sig for meget.

Malene

Jeg synes nu han skulle en tur til Alison alligevel. Eller i det mindste ringe og høre hendes mening. Men hvad skulle de (hvem end de er) gøre? Anmelde dig for at sørge for ordentlig dyrlægehjælp til et sygt dyr? Den dyrlæge har jo tydeligvis ikke forstand på ildere!
Det kan altså bare gå så ufattelig stærkt med dem :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Masa

Jeg tror ikke man skal vente med ildere. Ring til en ilder godkendt dyrlæge, lige meget hvad den anden dyrlægen siger  :nej:

Pipvig

Jeg er helt enig.
Krydser fingre for den lille fyr.

ilderhjemmet

#19
er kommet fra job, kontakter Allison imorgen

Vil lige skrive hvad han har spist og drukket idag,

tørfoder    2 gr.
vådfoder   50 gr.
vand        63 ml.
douksoap  32 gr.

Skipper har vejet ham her til aften og han har taget 1 gr. på fra om formiddagen.

Han har selv spist og drukket en del af det.
Afføring veksler mellem lys og normal farve her i løbet af aftenen, men han sover meget.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Godt at han da i det mindste ikke har tabt sig ydeligere, jeg håber at det vender nu.

Ja ring og tal med Allison, nu går I også weekenden i møde, så er det rart lige at ha talt med en ilder kyndig dyrlæge.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Juuuuuuuuuuuuuuuuuubbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Bandit har taget 3 gr. på ialt  :dans:(tænk at man kan blive så glad og lettet over 3 s.... gr).

Har talt med Allison, vi skal bare fortsætte den pleje/væske og mad vi gi'r ham, dog skal vi udskifte Hills I/D til A/D, hun mener ikke at Bandit skal ha' recovery eller andre væsker end vand, da han nu får mad og væske nok. Guuuuud hvor er jeg lettet.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

katja

hvor er jeg glad på dine vegne :)

håber det fortsætter sådan :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Pipvig

krydser fortsat fingre for den lille fyr og håber det stadig går fremad for ham!

cibatuchsi

sikke da en dejlig nyhed at komme ind til.
3 gram det er da en fremgang...weee

FerretParadise

Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Held og lykke med ham! Min Bandit krydser klør for jeres Bandit :dans:!

Black Diamond

Ej hvor dejligt.. Ønsker dig forsat god bedring med ham. Super han har taget på. Nogle gange går der lige nogle dage hvor det går lidt tilbage og så begynder det at gå fremad igen..

AlisVolatPropiis

vi krydser fortsat alt vi har :) men fedt med de tre gram :D

ilderhjemmet

Vi er nu nået dertil at må gå den tunge vej til dyrlæge  :(

Et vægttab på 10 gr, han har ikke styr på sit bagparti, ku' tyde på en hjerneblødning eller ihvertfald en anden skade i hjernen.

Kan slet ikke finde ord lige nu - andet end p.., og at der blev gjort noget
alt forsent.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet