Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så har vi gjort det igen

Startet af ilderhjemmet, 10. November 2009, kl. 10:56

FerretParadise

Det er jeg virkelig ked af at høre.
Stakkels lille dreng. :'(

Heldigvis så endte han sine dage hos nogle mennesker der elskede ham, og gjorde alt for at redde ham.
Han vil nu få det godt, på den anden side af regnbuebroen, uden sygdom, og med masser af leg og glæde.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Det kan inte vara så att han har insulinom? Då kan de ha ett ordentligt vikttapp, bli uttorkade, väldigt vingliga och svårt att styra bakkroppen, även må illa och kräkas, samt hamna i koma...
Har ni kollat hans glukosvärde?

Black Diamond

Ej det er jeg ked af at høre :'( Øv Øv Øv :X

AlisVolatPropiis

Kondolerer :( jeg håbede virkelig med jer

Barky

Kondolerer med ham.... I gjorde hvad i kunne, og han var helt sikkert glad for at være hos nogen som holdt af ham som han fortjente det.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

øv det er sørgeligt!  :(
Men godt han er kommet til et bedre sted nu.
Kondolerer :'(

cibatuchsi


ilderhjemmet

Kort efter at ha' skrevet indlægget om vores beslutning omkring aflivning af Bandit blev jeg selv syg og vi kom aldrig afsted - og heldigvis for det.

Bandit har fra lørdag eftermiddag til idag taget 30gr på, han er begyndt selv at spise og drikke mere, han virker mere frisk, men bagbenene har det stadig ikke godt, vi tager til Allisson for at få ham yderligere undersøgt bl.a for insulina.

Tusind tak for alle jeres søde hilsener, råd og vejledning
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

det kan man da kalde held i uheld;)
dejligt han er begyndt at spise mere;)

FerretParadise

Så var det jo godt at du blev syg.
Håber på det bedste for den lille dreng, at Allison måske kan finde ud af hva han fejler, og I så måske bedre kan hjælpe ham, evt med noget medicin.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Er i hvirtfald glad for at skæbnen blandede sig lidt der, selvom jeg hader at være syg.

Ann: Det er lige det vi håber på
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Black Diamond

Nej hvor er jeg lettet for at høre det. Det er self noget møg du blev syg, men puha. Jeg er bare så glad nu  :dans:

katja

jeg ville bare lige høre hvordan det går med ham nu, håber han har det godt
ejer af 7 dejlige trolde,

NemoToft

Hej. Jeg håber det er ok, jeg svare for Ilderhjemmet. Bandit gik bort et par dage efter denne tråd stoppede. Desværre. Han var syg af kræft i de indre organer. Der ligger en hilsen til Bandit fra Ilderhjemmet i regnbuebroen. Knus Dolly.

ilderhjemmet

Hej Nemo Toft, det er ok at du svarer  ;) , det er Lucky der gik bort for et par dage siden, Bandit gik bort for ca 1 måned siden, begge havde Cancer.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet