Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Venus er blevet indlagt

Startet af Shamua, 19. November 2009, kl. 21:17

Shamua

Hej

Jeg skriver fordi Venus har haft det skidt, og jeg vil høre om nogen måske har en ide om hvad det kunne være - måske nogen har prøvet lignende.

Det starter med at hun sover meget mere end normalt, og har trætte øjne når hun er vågen. Hun kastede op i går og det gør hun også i dag, i dag har hun næsten ikke spist noget, dvs. hverken kæresten eller jeg har set hende spise drikke eller gå på toilet. Så begyndte hun at hoste lidt, som så blev til mere så fik hun et "anfald" hvor der kom underlige lyde fra hendes mave, det lød nærmest som prutter- - men der var ingen prutter, og så lød det som om hun hev efter vejret!..

Det var så der jeg besluttede mig for at tage til dyrelægen, men de aner ikke hvad det kan være. De beholder hende natten over og tager røngten af hende hvis det bliver værre.

Men er der nogen der har prøvet noget lignende, eller som har en ide om hvad det kunne være.

Vh. Marianne

NannaMB


AlisVolatPropiis

Jeg har ikke oplevet noget som det...men måske har hun et fremmedlegeme i tarmen?

Shamua

tænkte jeg også selv, håber lægerne har det i baghovedet

Vh. Marianne

lille_jill

Stakkels lille pige :(

Min første tanke var det samme som trines: et fremmedlegeme.

Black Diamond

ååå nej altså :( Held og lykke med hende :(

Bawa

Puha, det lyder ikke rart :/ ..
Håber det er noget man kan ordne,
eller hvad man siger ..

Krydser fingre <3

Peewit

Puha.. Det lyder ikke godt.
Krydser fingre.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

Min føste tanke var influenza. Ikke fordi jeg hopper med på influenzahysteriet men hun hoster? Det kan også være lungebetændelse eller væske i lungerne? Jeg håber dyrlægerne finder ud af det og krydser fingre for venus!

Shamua

Tror ikke det er noget forkølelse, godt nok har mikka lige fået pinselin for netop influenza, men de kunne ikke høre noget på lungerne. Men det kan jo godt være alligevel. Nu må vi se hvad der sker natten over..

Tak for hjælpen og støtten fra alle..

Vh. Marianne

cibatuchsi

puha da,håber hun hurtigt får det bedre

Julie

stakkels tøs. jeg krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt

Pipvig

god bedring med lille pigen..

Jeg tænkte også på et fremmedlegeme fordi at der ikke kommer noget igennem og hun kaster op....

Shamua

Tænkte på om de altid bliver opereret ved fremmedlegemde? >:|

Vh. Marianne

Pipvig

#14
ved ikke med ildere men med hunde kommer det nogle gange op af sig selv.
Håber det bedste for din lille pige... Mange tanker herfra