Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Cherrys valpar 4 veckor

Startet af Starshineferrets, 21. Juni 2010, kl. 20:20

Starshineferrets

Idag är barnen hela 4 veckor! De växer så att det knakar och blir mörkare för varje dag som går. Allihopa hör, men ögon finns inga tecken på att de planerar att öppna på ett tag. De paddlar på fort som bara den när de väl kommer utanför sovpuffen och har så smått börjat att leka.





















cibatuchsi

Note til mig selv: husk og hold dig væk fra sara´s tråde... fy føj de er dejlige

FerretParadise

#2
De er ikke mindre end vidunderlige. <3
Og så stooore de er. :)

Hvordan søren skal jeg kunne vælge imellem de skønheder?

"Ohh hvalpe tal til mig, hvem af jer vil bo hos mig"?
Ann Hillerslev.

Malene

De er bare SÅ fine :D Cerulean må være en stolt onkel.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Emils far

Jeps, noen nydelige små deilige vesener, og det var bare herligt å sitte med dem alle sammen på kjøkkengulvet i fredags. Skulle gjerne tatt turen igjen for å nyte det hele en gang til...

Dark Crystal


Starshineferrets

tusen tack allihop :D
Lars.. du är sååå välkommen tillbaka när du vill :D

alvin

Hvor er de dejlig alle sammen. Og lille Guk ser så sød ud <3

www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

Tackar!
hehe yup.. har uppfunnit en ny färg :D Guk! Eller kanske inte... lite för trött för att se vad jag skriver helt klart... och utgiclk ifrån att folk ändå förstår att guk inte är ett annat ord för rosa :D


KariN

#9
Hvor er de bare skønne <3 jeg er helt solgt over billed nr. 3 og 4 det er virkelig sødt :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er de bare skønne.. Og nogle rigtige gode billeder du har taget igen... :fnis: