Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Cherrys valpar 8 veckor

Startet af Starshineferrets, 19. Juli 2010, kl. 21:37

Starshineferrets

När det tar 2,5 timmar att fotografera barnen, lekpauser emellan är ett måste, lugnande till matte och allmän frustration... är det okej att ge upp då? Det var ungefär så det var här ikväll. Från att ha varit löjligt beskedliga vid fotografering och vägning har de förvandlats till kängurus! Helt omöjligt! Inte ens sitta i vågskålen med muta klarade de av. Så ja.. de fick busa av sig med fuskonen nån timme, sedan försökte jag igen... gick det bättre? Knappast... en valp som sovandes placeras på filten blir som en torped så fort den nuddar tyget... hopplöst läge med andra ord!


Annars tutar barnen på, de växer och är bara allmänt trevliga och enkla att ha att göra med. värre är det med mamma Cherry som inte har några som helsta planer på att någonsin låta sina valpar flytta! De klarar sig rätt bra utan henne nu, men hon klarar sig inte alls utan dem helt klart. Häromdagen hade jag storstädning hos Aylens valpar, så jag satte in Aylen + Amor och hela valpgänget i Alcatraz, medans cherry skulle umgås med sitt gäng. Smart tyckte jag, tills jag hörde illvrål från alcatraz... Självklart är Cherry i färd med att spöa upp Aylen. Så ja.. Alcatraz går det tydligen utmärkt att bryta sig in i.... men ja.. det tog ett bra tag innan ajg fattade hur hon gjorde. Cherry hoppar vanligtvis inte 1,20 meter... men ja.. hoppa på längden kan vi så soffan var ett utmärkt hjälpmedel! Pestfia!



Dagens vikter:

Ashes 586 g

Wind 636 g

Rain 528 g

Fire 664 g
























Julie


FerretParadise

Ja jeg er helt enig Julie, jeg synes også, at Fire og Rain er de smukkeste i det kuld. :)
Jeg må indrømme, at jeg er fuldstændig væk i Fire, han er sådan en smuk dreng, og tænk, at han snart skal hjem til mig.
Det er ret uvirkeligt, når jeg sidder lige her, og ser på de billeder. At han er MIN dreng.  <3
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Åh så er der ikke lang tid tilbage, til at jeg får min lille Fireman i armene. Den smukkeste dreng ever. <3 Det er sjovt som jeg har det med billederne af ham, det er som om jeg allerede kender ham, jeg føler, at vi allerede er tæt knyttede.
Fire lille skat, snart er jeg hos dig, og jeg glæder mig bare sååå meget. :)
Ann Hillerslev.

KariN

De er alle smukke :D Men ja Rain har det dejligste udtreyk i hendes øjne på de billeder der <3

Ann: Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at få den lille charme-trold hjem, han er simpelthen så fin, han ligner en rigtig ballademager :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

dag flyttade Fire med Navi ner till Danmark. Även om han inte är 10 veckor ännu ansåg jag att det var viktigare att han fick flytta samtidigt som sitt fuskon, än att vänta en vecka extra och då åka själv. Känns tomt utan min lille björn men jag vet att han kommer få det oerhört bra, och det känns skönt att veta att han är ihop med Navi.


Sedan fick vi besök utav Winds nya matte och husse från Danmark, och jag vet att han kommer att få det super där när det blir dags att flytta hemifrån!



Sedan har Cherry och valparna fått flytta in i kök och hall. Cherry är INTE nöjd alls... på tok för stort anser hon och valparna kutar ju hur dem vill... usch och fy...tacka vet jag Alcatraz.



Vikter på barnen idag:



Fire 787 g

Wind 747 g

Ashes 677 g

Rain 550 g


Ashes


Fire äter på matte


får jag vara med?


Ann hade såklart rosa skor på sig.. så självklart fick hon valparna med sig :D


Ann & Fire

FerretParadise

Tusind tak Sara, fordi du har lavet mig få Fire, det sætter jeg virkelig pris på. Han er en rigtig dejlig bamse, noget så smuk, og dejlig fræk. <3

Det var en lang tur hjem, og jeg er meget træt nu, men det var hvalpene bestemt ikke da vi kom hjem. Sikke en masse energi. :P
De er sammen med Juana og Jezebel, og for ca. ½ time siden, kom de på altanen, for at få noget at spise. Og derude kommer de også til at sove. Så må jeg sammenføre dem med Zefyr og Cyrill imorgen, nå de har brændt deres værste morgen energi af. Ellers tager de jo livet af mine gamle drenge. :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh nogle herlige billeder. ANN LYSERØDE SKO :o Hvad sa... gik der galt :lol:

Jeg glæder mig til at følge disse hvalpe fremover <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jamen jeg måtte jo adlyde, så jeg var sikker på, at få mine hvalpe med hjem. ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 25. Juli 2010, kl. 09:14
Jamen jeg måtte jo adlyde, så jeg var sikker på, at få mine hvalpe med hjem. ;)


Griner højt. Jeg gruer allerede for, hvad du kan finde på næste år når jeg skal have hvalpe..... *ser mange sjove billeder lige nu*
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 25. Juli 2010, kl. 10:14
Citat fra: FerretParadise Dato 25. Juli 2010, kl. 09:14
Jamen jeg måtte jo adlyde, så jeg var sikker på, at få mine hvalpe med hjem. ;)


Griner højt. Jeg gruer allerede for, hvad du kan finde på næste år når jeg skal have hvalpe..... *ser mange sjove billeder lige nu*
Åh ja.
I 2008 bagte mine hvalpekøbere kager til mig, nogle af dem med navne på, feks stod der på bla Nigra Luna på en og FerretParadise på en anden.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Han kommer få det så bra hos dig Ann :D Och jag ser redan fram emot att se bilde rpå honom och träffa honom på nästa utställning :D
Du var så fin i dina rosa skor, men ja.. valparna hade helt klart andra åsikter om dem ;)

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 25. Juli 2010, kl. 11:56
Han kommer få det så bra hos dig Ann :D Och jag ser redan fram emot att se bilde rpå honom och träffa honom på nästa utställning :D
Du var så fin i dina rosa skor, men ja.. valparna hade helt klart andra åsikter om dem ;)
Ja de var nogle værre banditter. Idag har jeg sorte på, og dem er de ligeglade med. Det beviser bare, at jeg ikke skal ha lyserøde sko på mere.
Jeg ser også frem til, at du skal hilse på Fire igen. :)
Ann Hillerslev.

Barky




Det er KariN der har lavet det...

Det kan være pisse hårdt at være Ann's hvalpekøber.. *G* :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia