Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe fem uger

Startet af FerretParadise, 13. Maj 2012, kl. 23:44

FerretParadise

Så blev de kære små 5 uger, og de er vokset ret meget her de sidste par dage.
De har alle nu fundet deres kommende madmødre/madfædre.  :)


Fallen Angel of FerretParadise
242 gram.


Flaming High Hopes of FerretParadise
264 gram.


Doctor Lucifer of FerretParadise
310 gram.


Crazy Scream in the Air of FerretParadise
280 gram.


Crying Blue Sky of FerretParadise
298 gram.


Lunatic Dream of FerretParadise
306 gram.


Sorrows Empty Spaces of FerretParadise
274 gram.


Burning Delusions of FerretParadise
320 gram.
Ann Hillerslev.

Miliah

Hvor er de dog blevet dejlige  :love:

Shamua

:D de er simpelthen bare så flotte! Og med øjne og nuttede ansigtsudtryk.  :love:  :fnis:

Vh. Marianne

lussingen

Fantastiske billeder og fantastiske hvalpe. Behøver jeg skrive, at Crying Blue Sky er ekstra kær <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 14. Maj 2012, kl. 06:24
Fantastiske billeder og fantastiske hvalpe. Behøver jeg skrive, at Crying Blue Sky er ekstra kær <3
Jeg skal sige godmorgen fra Bluey.  <3
Ann Hillerslev.

englefugl

nååårgh hvor er de bare søde, specielt når de sidder oveni kopperne  <3

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato 14. Maj 2012, kl. 06:24
Fantastiske billeder og fantastiske hvalpe. Behøver jeg skrive, at Crying Blue Sky er ekstra kær <3

hehe.. Du er så svag..  :P .. Men det positive er at nu har du et helt år til at øve dig i at sige nej og du er da blevet meget bedre i år..

Rigtig dejlige billeder.. De ser rigtig frække ud. :)

Shamua

Citat fra: lussingen Dato 14. Maj 2012, kl. 06:24
Fantastiske billeder og fantastiske hvalpe. Behøver jeg skrive, at Crying Blue Sky er ekstra kær <3
Men det er han også, han er sindsyg flot! :D ... og sikkert ligeså sød! Tillykke med ham!

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Hvor er de skønne :D

....og ehm...METTE?! -unge dame!!! wtf?! o.O

FerretParadise

Jeg havde joket med Mette om, at hun altid faldt for de dyr der bed i hende. Hun er meget underlig synes jeg.
Så igår da hun sad og skulle hilse på Crying Blue Sky, så bed han hende i tuden, faktisk så det blødte. Noget han eller de andre hvalpe aldrig har gjort før, eller siden. Men hva gjorde Mette?? Hun var forelsket på stedet. *Ruller med øjnene*
Ann Hillerslev.

lussingen

Peter: jeg troede faktisk også jeg var mere hardcore, men søde Sky havde en helt anden mening om den sag <3

Marianne: han er intet mindre end fantastisk <3

Trine: øhhhh *rødmer* det må være en brist jeg har..... Ganske afgjort en brist!! Men hvor er han dejlig

Ann: Altså jeg er sikker på du har snakket med Crying Blue Sky om dette.... Kan lige høre dig sige: "hør nu her søde ven, når hende damen kommer og stikker sin snotkasse ned til dig, så napper du hende bare og vupti, så har du en ny madmor" :lol: Ja, jeg faldt sgu med et brag og jeg faldt hårdt :-$ <3

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Hvor er de blevet fine :D

Til lussingen....Dig og Erika kan danne en klub :lol:

Amazing Ferret

Hehe ja man skal på med de der upsere  :D

Hvor er de blevet smukke  :D

KariN

Så tør jeg godt at kigge nu hvor de alle har fundet deres kommende hjem :lol:

Hvor er de bare blevet smukke alle sammen :)

Mette: Det er da en forbedring på 50% i forhold til sidste år, så næste år skal du nok kun have en hvalp :lol: ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

I er altså bare så søde og sjove :fnis: <3

Hanne: ja, det ser ud til at Erika og jeg må danne en klub :fnis: Jeg er sikker på vi godt kan hverve flere medlemmer :lol:

Erika: ja, upsere har det med at komme snigende :fnis:

Karina: ja, jeg har da været dygtig i år. Okay, udgangspunktet var 0 og jeg endte på to :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.