Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vinterpels

Startet af cmkh, 13. Februar 2010, kl. 14:50

cmkh

hejsa min lille sirius, er begønt at tabe maget pels.. Så hvadnår begønder du at tabe der vinterpels?? ellers kan det være andet i vejen?

Julbert

Nu skal jeg jo ikke kunne sige om din lille ilder skulle fejle noget, men kan da lige fortælle, at mine to piger så småt er begyndt at smide deres vinterpels.. dog er det ikke ret meget de fælder endnu, men lidt pels smider de da :)

Stubba

min ene basse er begyndt at smide pelsen .. sådan for anvor!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cmkh

Citat fra: Rofus Dato 13. Februar 2010, kl. 15:39
min ene basse er begyndt at smide pelsen .. sådan for anvor!

godt at hører har børstet ham 3 gang og fyldt børsten alle 3 gange

Anne

Hvis han ikke bliver skaldet hvor han taber pelsen så er det bare pelsskifte efter al sandsynlighed. mine skifter også nu.

Barky

Du kan faktisk se ny pels vokse frem hvis du kigger godt efter nede ved huden.. :) På den måde kan du afgøre om de taber pels, eller er ved at skifte pels... ;) Et lille fif...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Han er albino. Jeg synes det kan være lidt svært at se på dem, nok især for et utrænbet øje. Standarder er jo nemme nok at se dte på pga farverne :)

Menb hvis han ikke får skaldede pletter, så må der jo nødvendigvis være ny pels under.

Barky

Ellers kan man se det ved at puste i pelsen på dem... Det gør jeg på min albino, så kan jeg altså godt se om der er en "bund" af nye hår på vej frem....
Bla bla bla.... Hilsen Julia