Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Implantat til Delle

Startet af Delle, 20. Januar 2011, kl. 10:18

Delle

Så har jeg her til morgen ringet til Allison for at bestille tid til at give Delle et implantat.
Han har været i brunst i noget tid nu, og kan da godt lige lugte at han lugter en del værre end han plejer.

Min mor så ham for første gang sådan rigtigt her i weekenden, og hun syntes virkelig han lugtede, så hun har ikke den store lyst til at komme her når han lugter sådan som hun siger... Så nu håber jeg det hjælper en lille smule at få et implantat i ham. Jeg selv syntes jo ikke det er sååå slemt igen, men jeg er jo også vant til lugten nu.

Men altså på onsdag kl.16.30 tager vi ind til Allison og får det ordnet. :)

Soelberg`s SUN ferret


jeg har selv en dreng med implantat og han lugter bestemt ikke.
Men der går jo noget tid inden han er helt (NORMAL) igen. Både med lugt og opførsel ;)

Delle

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 20. Januar 2011, kl. 10:26

jeg har selv en dreng med implantat og han lugter bestemt ikke.
Men der går jo noget tid inden han er helt (NORMAL) igen. Både med lugt og opførsel ;)

Ja jeg er forberedt på det jo nok ikke virker lige med det samme. :)
Hans opførsel er nu ikke så slem igen syntes jeg.. Kun når vi har været inde og besøge Katja74.. Der har han været en smule streng overfor nogle af de andre, men jeg har jo ham alene her så der mærker jeg det jo ikke rigtigt.. :) Andet end at han måske bliver en smule mere rolig?

Eliza

Synes det lyder som en god ide med implantatet.. Min dreng fik et lidt før jul og det er først begyndt så småt at virke nu. Det er også helt normalt at han faktisk lige i starten kan virke som om han kommer mere i brunst.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Delle

Okay.. Ja det har da taget lidt tid før det er begyndt at virke så.. Det er meget rart at vide.. :)

Eliza

Det er jo lidt det samme som når man snitter dem, der kan der jo også gå omkring fem uger før de er fri for hormoner i kroppen, men det er ikke altid der går så lang tid.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Delle


AlisVolatPropiis

Jeg oplevede især med en af mine drenge at han livede op efter at være blevet neutraliseret........det var som om der var mere tid til leg når man ikke skulle tænke på at formere sig hele tiden :P

Delle

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 20. Januar 2011, kl. 13:20
Jeg oplevede især med en af mine drenge at han livede op efter at være blevet neutraliseret........det var som om der var mere tid til leg når man ikke skulle tænke på at formere sig hele tiden :P

Hehe det kan jeg jo så håbe på at det er det Delle også bliver overfor sine legekammerater. :)

Delle

Så har Delle fået implantat og han var bare super dygtig. :) Han var meget mere interesset i den olie som han fik serveret.

Delle

OMG..! Delle stinker idag!

Jeg var blevet forberedt på at hans lugt godt kunne blive forværet lidt når han fik implantatet.. Men hold da helt op! Det var jeg ikke forberedt på.. :D

Så lige nu har jeg en duftfrisker (med lavendel duft) og lufter ud med jævne mellemrum. Men er der nogen der ellers har lidt fif til at få en anden duft i huset? :)

AlisVolatPropiis

Giv Delle sele på.....og hæng ham ud af vinduet :P

Ej -der er desværre ikke så meget at gøre..... :/ du kan evt lægge en klud vredet op i opvaskemiddel på radiatoren....i sikkerhed fra dyrene eller købe luftfriskere, lufte ud osv....men der er ikke rigtigt noget der mindsker en viril hans lugt...