Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vacination

Startet af cmkh, 3. Februar 2011, kl. 17:51

cmkh

Nu har min dyr-læge lige ringet, han siger at man skal købe 100 Vacinationer af gangen og det er noget pulver så det skal brugs på 1 gang.... Kan det virklig passe?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cmkh Dato  3. Februar 2011, kl. 17:51
Nu har min dyr-læge lige ringet, han siger at man skal købe 100 Vacinationer af gangen og det er noget pulver så det skal brugs på 1 gang.... Kan det virklig passe?
det startede min dyrlæge også med.. Om som jeg har skrevet tidligere et sted på topia så er det noget med at det kan være svært at finde endoses flasker... Men det burde være muligt at finde dem...

cmkh

syntes bare det er underligt... vis man ikke skulle kune bestille 1 dosois

Anne

jeg tror min dyrlæge i thisted købte 5 doser af gangen så vidt jeg husker, så det er bestemt muligt at få mindre doser.

cmkh

Citat fra: Anne Dato  3. Februar 2011, kl. 18:16
jeg tror min dyrlæge i thisted købte 5 doser af gangen så vidt jeg husker, så det er bestemt muligt at få mindre doser.
Ja det har jeg også fået af vide

Amazing Ferret

#5
Normalt får dyrlægerne de små doser hjem, så jeg synes det er vildt underligt hvis din dyrlæge siger der skal bestilles 100 hjem ad gangen :S

Men jeg har så også hørt at nogen dyrlæger ikke vil bestille de små doser hjem da man skal bestille 5 ad gangen fordi de ikke har kunder nok til vaccinerne

Anne

det ka også være at din dyrlæge tænker på en anden vaccine? den til mink måske

cmkh

Citat fra: Anne Dato  3. Februar 2011, kl. 18:27
det ka også være at din dyrlæge tænker på en anden vaccine? den til mink måske
Hmm hved det ikke men han nævnte godt ok jeg kunne hører ude på en mink farm

Anne

det er jo ikek minkvaccinen du skal have fat i men Febrivac Dist. der er lavet specielt til ildere. Jeg tror han har kigget efter det forkerte.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja det er ret upraktisk.. Men altså min dyrlæge fandt dem der kun er endosers til sidst! men ved ikke om det virkelig er så besværligt at finde dem eller de bare ike lige ved hvor de skal lede efter dem :S

Anne

Jeg har fået vacciner hos 3 forskellige dyrlæger nu og aldrig haft et problem med det, men har da godt nok hørt om det flere gange at dyrlægerne ikke lige kan finde dem

cmkh


Amazing Ferret


Anne

Som sagt hedder den Febrivac Dist.

cmkh

ja ok må prøve en anden læge