Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vacination til en god pris

Startet af cmkh, 14. Februar 2011, kl. 16:02

cmkh

Hejsa alle...
Har snakket med min dyre læge han vil Vacinatier hvors dyr for 270,- for frøste dyr og derefter 150,-.. det er i Viborg... vi skal bare finde en dag

Eliza

Nu kan jeg ikke helt huske hvad jeg giver men det er vist ikke meget mere, men så får jeg altså et sundhedstjek med også og får tjekket for øremider, så synes ikke det lyder specielt billigt..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

hvis man ikke skal betale konsultation synes jeg det er ok billigt, men jeg tror nu ikke det kan betale sig for mig at tage til viborg for det, og jeg kan nu godt lide at mine ildere kommer igennem hænderne af en kyndig dyrlæge når det er, så der også er en chance for at de kan opdage hvis der er noget galt ved samme lejlighed.

cmkh

Citat fra: Anne Dato 14. Februar 2011, kl. 16:49
hvis man ikke skal betale konsultation synes jeg det er ok billigt, men jeg tror nu ikke det kan betale sig for mig at tage til viborg for det, og jeg kan nu godt lide at mine ildere kommer igennem hænderne af en kyndig dyrlæge når det er, så der også er en chance for at de kan opdage hvis der er noget galt ved samme lejlighed.

syntes han er god har brugt ham et par gange før
Det koster 250 for lægen + 20 kr i vacinatioen og så 125 for læge + 25 for vacinatioen

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cmkh Dato 14. Februar 2011, kl. 17:00
Citat fra: Anne Dato 14. Februar 2011, kl. 16:49
hvis man ikke skal betale konsultation synes jeg det er ok billigt, men jeg tror nu ikke det kan betale sig for mig at tage til viborg for det, og jeg kan nu godt lide at mine ildere kommer igennem hænderne af en kyndig dyrlæge når det er, så der også er en chance for at de kan opdage hvis der er noget galt ved samme lejlighed.

syntes han er god har brugt ham et par gange før
Det koster 250 for lægen + 20 kr i vacinatioen og så 125 for læge + 25 for vacinatioen

Hmm jeg sys det lyder meget billigt... Jeg giver 429 for førset dyr incl. konsulationgebyr. og efterfølgene betaler jeg 189 for.. Og alle får selvf. et sundhedstjek og tjekket øremidder osv.

Og det er endda den billigste dyrlæge som så også er dygtig jeg har fundet...
Men måske er det bare dyrere på fyn generel for et implantat koster også fra 1000kr og opefter ved de 4 forskellige dyrlæger jeg har tjekekt ved...

Shamua

Jeg synes det lyder som en god pris :)

Vh. Marianne

MicheleL

Hva er det for en dyrlæge? - lyder nemlig noget billigere end her i Holstebro, så det ka da godt være det ka betale sig for mig at ta et smut til Viborg :)

Eliza

Hører der et sundhedstjek og sådan med også? Og hvilken dyrlæge er det?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cmkh

det er hos midtjysk dyreklinik, og sist jeg var der oppe var det men skal lige ringe til ham imorgen

MicheleL

Vil da gerne høre hva han siger :) Har nemlig et par piger som mangler en god dyrlæge..

NemoToft

Det lyder da utroligt billigt. Især fordi Febrivac Dist vaccinen koster 99,9 kr plus moms i indkøb for dyrlægen. Jeg håber du sikre dig at du får den rigtige vaccine til ilder og ikke en med hvalpesyge til hundehvalpe  :)

cmkh

#11
Den vacine han bruger hedder distemink
Og har snakket med Lægemidelstyrlsen og de sider det er der samme som Febrivac

Han kikker dyren igemmen sametidet

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cmkh Dato 16. Februar 2011, kl. 09:13
Den vacine han bruger hedder distemink
Og har snakket med Lægemidelstyrlsen og de sider det er der samme som Febrivac

Han kikker dyren igemmen sametidet

Men så er den jo ikke gældene til udstillinger...

cmkh



Men så er den jo ikke gældene til udstillinger...
[/quote]

Den kan vi værer lige så god som de andre....

mette11

CitatDen vacine han bruger hedder distemink
Og har snakket med Lægemidelstyrlsen og de sider det er der samme som Febrivac
Febrivac hvad?? Der er en del Febrivac-vacciner jo som ikke er ens! Hvorfor skulle der eksisterer flere slags, hvis det var det samme?? 

Emnet har været oppe en del gange og her er en forklaring på hvorfor man bør holde sig til den vaccine som nu engang er beregnet til ildere http://ferretopia.eu/index.php?topic=4552.30

Undskyld jeg siger det, men jeg har helt ærligt svært ved at forstå hvorfor det er så vigtigt at spare lidt penge på en vaccine der skal gives en gang om året?? Det er jo et mindre beløb det drejer sig om uanset hvilken man vælger at give, så hvorfor i alverden ikke give dem som er beregnet til formålet og som man er sikker på virker korrekt??