Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Venus

Startet af CMS, 29. August 2011, kl. 15:39

CMS

I onsdags var jeg så hos Lone med Venus. Vi tog blodprøve på hende, og hendes blodsukker lå på 2 (hun var ikke engang fastende)  :nej:
Selvom jeg ikke var i tvivl, er det nu slået fast, min elskede lille pige har insulinoma  :(

Hun fik et skud binyrebarkhormon med det samme, og jeg kunne mærke effekten allerede, da vi var hjemme igen. Fra torsdag har hun været i behandling med medrol (prednisolon præp), og jeg kan tydeligt mærke en ændring.

Hun er en hel del mere vågen nu, end hun har været de sidste par måneder. Derfor tror jeg så også først, hun her i weekenden for alvor har opdaget, der faktisk er kommet en BLIVENDE hvalp. Hun har været mega muggen og mavesur hele weekenden  :lol: Det er dog dejligt at have fået min pige "tilbage", og jeg håber, vi på trods af hendes sygdom har hinanden lææænge endnu.
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Det er synd for hende og for dig. Håber hun har mange år endnu

CMS

Tak.. Ja - sådan en diagnose rammer altså rigtig hård, når den rammer ens elskede kræ :(
Mange hilsner Christina

Anne

dejligt du allerede kan se virkningen af medicinen. Du må give hende en masse enetid og opmærksomhed, men det gør du garanteret allerede.

Jeg håber virkelig det bedste for Venus!

mette11

Insulinoma er en lorte-sygdom, men det er i det mindste positivt at hun reagerer på medicinen.

lussingen

Jeg er rigtig glad for at høre, at du allerede kan mærke en effekt af medicinen!! Søde lille Venus <3 Jeg glæder mig sådan til at se hende igen snart :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stephanie

Hvor er det godt at hun har reageret så godt på medicinen :D

Dejligt at se når ens dyr reagerer på den, og bliver mere friske og rørige igen.

Da Brutus fik det, og røg på medicinen, så var det også den legesyge Brutus jeg fik tilbage