Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Øv dårlig mave

Startet af Eliza, 29. Juli 2010, kl. 13:18

Eliza

Det her er ikke bare almindelig dårlig mave pga en ny i flokken desværre..
Zoolac hjalp heller ikke godt nok i det her tilfælde. Det ser ud til at antibiotikaen gør det lidt bedre, men hold op hvor jeg ikke glæder mig til ronnie skal arbejde på mandag og jeg selv skal proppe pillen i halsen på dem allesammen  :o

Tror ikke det er det samme som den gang i passede dem Gitte men sjovt er det ikke..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

Nej, det er ikke sjovt, kender til det, når de små bliver syge og man er ude af sig selv af bekymring og kæmper sammen med dem.

ihhh altså - jeg føler sådan med jer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Åhhh stakkels Jer. Nej, det er ikke særlig rart at have syge dyr :( Jeg håber sådan at de snart får det bedre. Og jeg vil tænke på dig på mandag og krydse fingre for at det går nogenlunde let at få givet dem alle deres pille!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Også god bedring herfra.
Navi hilser sin brormand, og siger, at hun er ked af, at han er syg.
Hun håber, at han snart er frisk igen, så hun kan komme og lege med ham.
Ann Hillerslev.

Eliza

Crush vil også meget gerne lege med sin søster, men har fået at vide at han først skal være helt rask før han må, så han ikke smitter de andre..  :)

Sne er den eneste der ikke rigtig virker til at ha det bedre, stakkels pus..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Det er da dejligt at høre at de fleste er i bedring... :love:

Vi håber også at vi kan sige det samme til Sne..
God bedrimg til dem alle.. <3

Mustela

Skønt de fleste er på toppen igen, men stakkels Sne  :( Håber der snart sker en bedring...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

FerretParadise

Åh stakkels Sne, god bedring med hende.
Ann Hillerslev.

Eliza

Har lokket lidt æggeblomme i Sne i dag og hun må også have spist noget i nat, for hun var på bakken hvor der kom en grøn slimed pølse ud..  :) (helt vildt så meget jeg nærstudere lort lige for tiden)

Det gik heldigvis ret godt med at gi dem piller idag- dygtige ildere  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Godt at høre at de fleste er i bedring, så mangler sne bare at blive helt frisk.

Har du fået svar fra prøverne??


Eliza

Der var ingen parasitter, men det regnede jeg heller ikke med. Tror stadig mest på det er en virus.
Sne virker lidt bedre i dag efter hun er begyndt at få noget kvalmestillende og i går spiste hun også lidt mus..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg gad godt vide hva det er for et virus, jeg synes efterhånden, at der er rigtig mange dyr med dårlig mave. Det gør mig lidt urolig.

Men super dejligt, at Sne har spist lidt, det er jo meget vigtigt. :)
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Hvor dejligt at læse at Sne har fået det bedre, håber hun snart er på toppen igen  :)



Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Øv Sne vil bare ikke blive frisk.. hun har tabt sig og er nede på 750g (var næsten på 900g inden)
De har også allesammen fået en smule dårligere mave igen.. hva pokker er det for noget..

Har rigtig svært ved at få det kvalmestillende i hende (noget flydende hun får med en sprøjte) for hun har lært at kaste det op igen selvom det kommer helt ned i halsen..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Åh nej altså.. :(

Måske du skulle tage hende til dyrlægen igen, der kan hun få noget kvamlestillende med en sprøjte.
Evt kunne du høre dyrlægen om det også findes i pilleform, som måske ville være bedre at give, end det dy giver nu.

Får du mad i hende?
Ann Hillerslev.