Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Øv dårlig mave

Startet af Eliza, 29. Juli 2010, kl. 13:18

mette11

Det lyder da ikke godt...måske skal du høre dyrlægen om hun kan tage flere prøver for at finde ud af hvad f... der er galt med dem?? Det har varet længe nu synes jeg og sådan et vægttab er virkelig ikke godt.
Jeg er under normale omstændigheder ikke fan af vitaminpasta, men til syge dyr synes jeg det er godt! Det giver dem vitaminer og energi. Det kan være det også er en ide at give dem det?? Hvad med sådan noget skåne-vådfoder dyrlægen sælger?? Har du forsøgt det??

Jeg tror måske det vil være en ide, som Ann også skriver, at få medicinen i rigtige sprøjter (med nåle) i stedet, hvis hun kaster det op, eller det er umuligt at få i hende. Jeg har selv en som simpelthen nægter at få medicin og hvis han nogensinde skal have medicin igen, så bliver vi også nødt til at få det i sprøjter.

Eliza

Sne er altid ekstra syg når der er det mindste desværre.. Hun har lige spist et lille stykke tørret kylling og det lignede faktisk ikke rigtig at hun havde kvalme på samme måde mere. Men hun ville ikke have et stykke mere men bare sove.

Det kvalmestillende hun får er egentlig i pilleform men da hun kun ska ha en tyvendedel af pillen hver gang, så bliver det opløst i vand. Men som sagt så virker det ikke som om hun har lige så meget kvalme mere, men hun vil bare ikke spise. Jeg har jo haft problemer med hende før hvor hun også nægtede at spise, men troede det var fordi hun synes hendes tørfoder var for kedeligt, da det var der hun begyndte at ville spise kød.

Jeg bruger heller ikke så meget vitaminpasta men det ka være jeg skal gi hende lidt ekstra..
Vådfoder er en straf herhjemme så det har jeg ikke forsøgt men det kan være jeg skal tvangsfodre med det alligevel. Jeg har det meget svært med det da Sne bare bliver deprimeret når jeg hele tiden skal tvinge ting i hende..

Vil ringe til dyrlægen imorgen hvis det ikke bliver bedre..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Det er heller ikke sjovt at skulle tvangsfodre, men desværre kan det være nødvendigt nogle gange.
Bare lige for at få maven igang igen, og de igen føler sult, så de selv søger føden.
Ann Hillerslev.

Eliza

Du har så ret Ann.. Vil lige prøve med en daggammel kylling igen nu hvor det ikke virker til hun har så meget kvalme. De skal bare lige tø op  :) og ellers må hun få noget vådfoder..

Hun ville meget gerne have vitaminpasta  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato  4. August 2010, kl. 13:55
Du har så ret Ann.. Vil lige prøve med en daggammel kylling igen nu hvor det ikke virker til hun har så meget kvalme. De skal bare lige tø op  :) og ellers må hun få noget vådfoder..

Hun ville meget gerne have vitaminpasta  :lol:

Stakkels Sne... Jeg kender alt for godt det med at man ikke bryder sig om at tvangsfodre. Jeg gjorde det også med Loke i halvandet døgns tid, og det er absolut ikke rart. Men som Ann skriver, så kan det være en nødvendighed, men jeg føler med Jer.
Jeg krydser fingre for at hun snart bliver frisk igen. Mange tanker herfra.!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Sne vågnede og spiste lidt kanin helt af sig selv så synes der er lidt håb  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Eliza

Sne er meget friskere idag og spiste kylling i nat og ville endda ha mere da jeg kom ind til dem  :dans: De andre har det også bedre i dag og deres afføring ser bedre ud... Det er bare så dejligt..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  5. August 2010, kl. 13:34
Sne er meget friskere idag og spiste kylling i nat og ville endda ha mere da jeg kom ind til dem  :dans: De andre har det også bedre i dag og deres afføring ser bedre ud... Det er bare så dejligt..
Det er jeg virkelig glad for at høre.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato  5. August 2010, kl. 13:34
Sne er meget friskere idag og spiste kylling i nat og ville endda ha mere da jeg kom ind til dem  :dans: De andre har det også bedre i dag og deres afføring ser bedre ud... Det er bare så dejligt..

Hvor er det dejligt at høre at der nu er fremskridt!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

skønt at læse  :), fortsat god bedring med Sne og de andre
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet