Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dårlig mave efter træffet i lørdags

Startet af lille_jill, 14. Januar 2011, kl. 17:27

Mie klüwer Jensen

ikke en sjov tråd at læse haber det går bedre med banditterne... tænker meget på jer :(

lille_jill

Har fået svar på min mail til Alison. Hun vil undersøge muligheden for at få testet for ECE på det Lab i USA.

Blueshift

#197
Citat fra: lille_jill Dato  7. Februar 2011, kl. 14:25
Har fået svar på min mail til Alison. Hun vil undersøge muligheden for at få testet for ECE på det Lab i USA.

Det skulle vara intressant att höra om ni lyckas lösa det. Har mailat fram och tillbaka med Dr Maes men vi lyckades aldrig ordna så vi kunde få över mina prover. Men kanske har ni bättre resurser i Danmark som man ev kunde få ta del av i sådant fall.




lille_jill

Skal stoppe med Chucky's medicin. Det bærer ingen vejne hen. Så må vi se om de får mere appetit. Tror måske at Amina bare er gået i sympati-sultestrejke. Hun kopierer ham jo på alle tænkelige måder.

Line

Må jeg spørge dig hvorfor det virker til at du ikke kontrollerer deres mad og tidspunkter?

Starshineferrets

Har du chucky på prednisolon? kan du inte skriva ner vilka mediciner du ger honom här?

lille_jill

Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 16:53
Må jeg spørge dig hvorfor det virker til at du ikke kontrollerer deres mad og tidspunkter?

Ja, det må du gerne :)


Citat fra: Starshineferrets Dato  7. Februar 2011, kl. 16:58
Har du chucky på prednisolon? kan du inte skriva ner vilka mediciner du ger honom här?

Ja, det fik han i 5 dage fra mandag-fredag i sidste uge.
Så fik han metronidazol 2 gange dagligt i 14 dage og Sylulox 2 gange dagligt i 14 dage. Men de er begge stoppet nu.

Line

Citat fra: lille_jill Dato  7. Februar 2011, kl. 17:47
Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 16:53
Må jeg spørge dig hvorfor det virker til at du ikke kontrollerer deres mad og tidspunkter?

Ja, det må du gerne :)

Kan jeg så også få et svar på det?

lille_jill

Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 17:50
Citat fra: lille_jill Dato  7. Februar 2011, kl. 17:47
Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 16:53
Må jeg spørge dig hvorfor det virker til at du ikke kontrollerer deres mad og tidspunkter?

Ja, det må du gerne :)

Kan jeg så også få et svar på det?

Jamen, fordi at jeg ikke kommer nogen vegne med tvang. Chucky er blevet bange for sprøjter, så hvordan i alverden vil du have at jeg skal få noget mad i ham, hvis han går i forsvarsposition over, at skulle få sin mad proppet ned i noget som han er vant til smager ækelt? Hvis jeg først begynder at tvinge ting i ham, så holder han sikkert op med overhovedet at ville indtage noget som helst.
Jeg vejer desuden deres mad hver dag for at se hvor meget de spiser. Det har jeg også skrevet flere gange i tråden. Så jeg holder skam øje med deres indtag.

Line

Hvis jeg havde haft den holdning til mine dyr når de var syge, så var Zamira død nu. Hvis du har en ilder der virkelig er så død syg som det lyder til, så overlever han ikke hvis du ikke får noget mad i ham - tvang eller ej. Og jeg synes sku' bare det er dyremishandling sådan at lade sine dyr gå til mens man ser på UDEN at gøre noget!

lille_jill

^Hvis de var på dødens rand, så var de nok døde nu. De taber sig heller ikke. Gjorde Zamira ikke det? :) Du har vidst lyttet lidt for meget til de rygter der går om, at jeg mishandler mine dyr. Men du er da velkommen til at smide dyreværnet og dyrenes beskyttelse efter mig, nu du er igang.

Line

Jeg har ikke hørt noget, og jeg har ikke i sinde at smide nogen efter dig. - Hvorfor siger alle i grunden det hver gang der er nogen der bliver trådt på? - Jeg er godt klar over det ikke var pænt skrevet, men hvis du læser dine egne indlæg i denne tråd igennem, så lyder chucky nu altså pænt syg. Og min opfarrelse er udelukkende baseret på denne tråd.

Zamira tabte sig i starten (Selvom hun spiste) Jeg begyndte at fodre på hende da hun var ved at stoppe med at spise - eller indtog den mængde mad som det lyder til chucky gør, og i den tid tabte hun sig ikke. Hun svingede stabilt i vægt men tog heller ikke på.

Men ud fra det indlæg du lige har skrevet lyder det til at du åbenbart gør chucky mere syg end han er, og hvorfor har du behov for det?

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 19:47
Hvis jeg havde haft den holdning til mine dyr når de var syge, så var Zamira død nu. Hvis du har en ilder der virkelig er så død syg som det lyder til, så overlever han ikke hvis du ikke får noget mad i ham - tvang eller ej. Og jeg synes sku' bare det er dyremishandling sådan at lade sine dyr gå til mens man ser på UDEN at gøre noget!
ej helt ærligt, hvis der er nogen der gør noget for sine dyr er det sku Jill.
hvor mange gange er det ikke lige hun har været forbi Allison inden for den sidste måneds tid??
Jeg ved at Jill aldrig ville gøre noget der kunne gøre hendes dyr fortræd.

lille_jill

Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 19:55
Jeg har ikke hørt noget, og jeg har ikke i sinde at smide nogen efter dig. - Hvorfor siger alle i grunden det hver gang der er nogen der bliver trådt på? - Jeg er godt klar over det ikke var pænt skrevet, men hvis du læser dine egne indlæg i denne tråd igennem, så lyder chucky nu altså pænt syg. Og min opfarrelse er udelukkende baseret på denne tråd.

Zamira tabte sig i starten (Selvom hun spiste) Jeg begyndte at fodre på hende da hun var ved at stoppe med at spise - eller indtog den mængde mad som det lyder til chucky gør, og i den tid tabte hun sig ikke. Hun svingede stabilt i vægt men tog heller ikke på.

Men ud fra det indlæg du lige har skrevet lyder det til at du åbenbart gør chucky mere syg end han er, og hvorfor har du behov for det?

Hvorfor jeg har behov for at skrive at min ilder er syg? fordi at jeg elsker ham ffs!! Jeg skriver bare hvordan han har det, så er det jo op til folk selv hvad de mener.
Stoler desuden mere på dyrlægen end på hvad folk skriver på et forum. Hvis dyrlægen mente at jeg gjorde noget forkert, mon så ikke hun ville sige det en af de 3 gange jeg har været der på 3 uger?

Næste gang mine ildere fejler noget som højst sansynligt er smitsomt, så skal jeg sgu nok lade være med at skrive det. Så må folk selv finde ud af om deres dyr er muligvis syge eller ej. Er det ikke også sådan hovedparten gør alligevel?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato  7. Februar 2011, kl. 19:55
Citat fra: Line Dato  7. Februar 2011, kl. 19:47
Hvis jeg havde haft den holdning til mine dyr når de var syge, så var Zamira død nu. Hvis du har en ilder der virkelig er så død syg som det lyder til, så overlever han ikke hvis du ikke får noget mad i ham - tvang eller ej. Og jeg synes sku' bare det er dyremishandling sådan at lade sine dyr gå til mens man ser på UDEN at gøre noget!
ej helt ærligt, hvis der er nogen der gør noget for sine dyr er det sku Jill.
hvor mange gange er det ikke lige hun har været forbi Allison inden for den sidste måneds tid??
Jeg ved at Jill aldrig ville gøre noget der kunne gøre hendes dyr fortræd.


helt enig! Og man må også tænke på havd der er godt for dyret! Og jeg sys da det er mere dyreplageri at lade det fortsætte hvis han blir angst.. Vilken livskvalitet har Chukcy så?!