Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Byld på tungen/i svælg

Startet af Anitta PFF, 2. Februar 2011, kl. 21:18

KariN

#30
sikke da noget møg altså :(

Vi holder alt krydset for at den kan blive fjernet og at han snart er så god som ny igen

en masse varme tanker til både dig og Ib
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mie klüwer Jensen

puha dyrlægen ringede lige ib er ved at vågne efter bedøvelsen

og det er hverken en byld eller en tumor men rigtig meget betændelse

og han får noget stærkt som kan ta det så det kommer væk og må få ham hjem igen mellem to og tre <3

kan ikke beskrive hvor lettet og glad jeg er lige nu :)

kan slet ikke vente med at ta der ind til min basse... :dans:

FerretParadise

Puha godt at det ikke var noget mere alvorligt.
Jeg er rigtig glad for at læse, at du snart få ham hjem, og jeg håber, at han snart er sit gamle jeg igen.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Har dyrlægen så prikket hul på betændelsen så det hurtigere går væk eller hvordan?

Og hvor er det fantastisk :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at høre... Så glæder vi os til at se ham på højkant igen.. :)

Mie klüwer Jensen

ved ikke endnu om han prikkede hul på den men han har fået en masse for det og kan slet ikk huske og udtale alt det... men er bare så lettet...

og så har han også fået masse væske...


ja og efter hvad jeg fik afvide da jeg afleveret ham så har jeg næsten bare græt ind til nu... men er så glad for det ikke er noget andet...

AlisVolatPropiis

Åh hvor må det være en lettelse :D det er det i hvert fald for mig :D så skal han bare pylres og nusses om de næste dage :D jeg er så glad på dine vegne :)

KariN

Ja det kan jeg virkelig godt forstå, det er ikke til at holde ud når ens små er syge
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Ej hvor dejligt...håber virkelig at han hurtigt bliver helt frisk nu! Godt at han kom til dyrlægen hurtigt og dyrlægen kunne hjælpe ham!  :dans:

Eliza

Det er rigtig godt at høre han klarede det og håber han hurtigt bliver rask.. Men kunne dyrlægen sige noget om hvorfor der var kommet så meget betændelse der?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mie klüwer Jensen

han kunne ikke se nogen rifte eller noget og det var heller ikk noget fremmed legme så han troede mest på der havde været en lille rifte men han er hjemme nu
:dans:

Anne

ok fandu du så ud af om dyrlægen havde forsøgt at tømme det ud??

Jeg er rigtigt glad for at høre det ikke er kræft og håber han snart kommer sig <3

cibatuchsi

hvor er det bare dejlig læsning :)

Mie klüwer Jensen

ja så er der godt nyheder ib tumler rundt som han plejer i dag flytter på skit kasser og rander efter mig som han plejer :dans:

og han spiser hans tørkost nu selv og drikker selv...

han bæ er super fint nu igen...

og han fik ikke hul på betændelsen men den er ikke så stor mere den er hævet ned...

så vi danser rundt her hjemme...

igår blev han jo indlagt med høj feber efter feberen havde været helt væk....

og nu ingen feber overhoved siden han kom hjem igår  :lol:

Stephanie

Hvor er det bare gode nyheder  :) :)