Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Byld på tungen/i svælg

Startet af Anitta PFF, 2. Februar 2011, kl. 21:18

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato 24. Februar 2011, kl. 12:52
Sølvsten mon ikke dine dyr har haft det? de har jo i hvert fald været udsat for smitten eftersom du også var til det træf. Men derfor kan jeg nu godt forstå du er påpasselig overfor at få dyr ind der er smittede.

Mie: Tror du skal regne med at dine andre dyr også er smittede med ECE selvom de ikke viser tegn på det på samme måde. Ib er nok bare blevet mere syg fordi hans imunforsvar er nede som du selv siger.

Jo der er jo en chance for det. Mine har dog ikke haft dårlige maver eller vist andre sygdomstegn. Kan de får ECE flere gange???

Eliza

Ja det kan de sådan set godt. Man mener virussen muterer men hvor hurtigt er svært at sige..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mie klüwer Jensen

ja ved godt mine andre dyr er smittebærer men der er intet med dem man kan ikke mærke på dem de er smitte bærer men det er farligt for andre dyr hvis de har noget med emunforsveret hvor det er svækket eller ældre ildere...

de kan blive smittet og være i livsfare så jeg tager ikke på udstilling eller træf det her år og ser tiden an om det bliver længere tid jeg ikke kommer til alt det  :( men vil bare ikke have den tanke i hoved at andre skal igennem det jeg har været igennem og recikere at miste deres dejlige dyr det vil jeg bare ikke kunne bære når jeg måske kan gøre en forskel ved at holde mine hjemme   :(

Mie klüwer Jensen

ib hjemme igen og han har det godt vi har ikke fået resultatet af den i halsen endnu men det kommer om nogle dage....

Eliza

Skønt, han må også være glad for endelig at være hos madmor. Blev den fjernet helt?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mie klüwer Jensen

nej h´kun taget en prøve af den inden vi ved om vi kan og må fjerne den... ja de 4 totter har bare gakket helt ud... havde den næsten på vægene da de så ib var kommet hjem igen og ib havde oz savnet dem helt vildt