Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

zoo-lac og opkast

Startet af lille_jill, 2. Februar 2009, kl. 22:28

lille_jill

Så har jeg fået en hyperaktiv ilder hjem :)

Namilla

årh, det var rart at høre....godt han er blevet frisk igen! Fandt de ud af, hvad der var galt?

lille_jill

Nej.. der sad iværtfald ikke noget i maven. Skal ringe ind imorgen og fortælle hvordan han har det.

Han var super glad for at komme hjem, men han var kun vågen 1 time og har hverken set kan pølle eller spise.

Julie

ej hvor var det godt. godt at han er frisk igen

Namilla

Jeg håber på at han er helt frisk igen... han er nok bare træt efter et begivenhedsrigt døgn!... Hvordan går det med ham idag?

lille_jill

Imorges havde han lavet 2 pøller og spist :D

Namilla

Det var godt...så tror jeg at det værste er overstået...så skal han nok blive helt frisk igen...

lille_jill

Så har han måske forstoppelse :(

Namilla

Prøv at give lidt olie (mener at det er parafinolie man bruger ved forstoppelse, men prøv at søg lidt på det)...det kan måske få gang i hans mave...
Men jeg ville nok ringe til dyrlægen igen, inden jeg gjorde noget, det er jo noget skidt, hvis han stadig ikke skider?

lille_jill

Han får lidt zoo-lac snart.. Men ringer til til klinikken imorgen. Når jeg ringer derned er de begyndt at sige: "nå, er det Chucky"  :-$

lille_jill

Tror faktisk at han er okay.. hans afføring er fin nu :)

Nu er lille fis (rotte) så blevet syg i stedet  :nej:

Namilla

Det lyder dejligt at han er rask igen... så håber jeg, at han holder det!
Trist med rotten, men der kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg aldrig har "kureret" en rotte med andet end aflivning...

tzari

dejligt at høre han er frisk igen  :) Ked af at høre med den lille håber han snart er ovenpå igen
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Så er der friske dyr over det hele :D

Chucky har endda løbet med en pakke soja-pølser  :fnis:

Emmadyhr

Citat fra: lille_jill Dato 11. Februar 2009, kl. 19:00
Chucky har endda løbet med en pakke soja-pølser  :fnis:
´

Hvad er det du giver ham? :lol:?? Han er en kødæder og ikke en kanin :lol: (Anti vegitar maria :-$) grønsager er noget man giver kaniner!!! *-)