Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvorfor er jeg så uheldig???

Startet af Emmadyhr, 12. Februar 2009, kl. 22:32

Emmadyhr

I norvember skulle jeg til Rosen ilderen i Norge og havde bestilt billetter og alt ting. Men som nogle husker måtte jeg aflyse da jeg måtte aflive Mikey og samtidig havde snittet Fiona da hun fik livmordbetændelse og måtte akut til dyrlæge.
Nu er der gået 3 månder og i næste månde skal/skulle jeg til sverige til udstilling..
Men!!! I går var jeg ude hos en af mine venner..Jeg skulle lige havde hende til at kikke på Fiona igen,Jeg kan se at den er gal igen og måtte lige havde hende til at kigge på hende også.Hun har symtomer lige som om hun har en livmord betændelse igen.Hun fik ikke fjernet livmordren sidste gang hvad kom bag på mig 
Jeg talte med dyrlægen og fik en tid til i morgen, hvor jeg skal havde undersøgt hende rigtigt.Men jeg er helt sikker på den er der igen..Det er jo så = at hun skal åbnes igen og denne gang vil jeg havde de tager den ud en gang for alle..

Udover det så har Oliver virkelig vjertræknings problemer nu.Jeg har altid har problemer med at han fik sådan nogle hoste kramper nærmest.Dyrlægerne har kunne ikke sige hvad det var ,heller ikke Alison de gange jeg har fået undersøgt ham.Men det er virkelig blevet slem for tiden.Han piper og hyler når man tager op ,altså hans vejertrækning...
Jeg er bnge for det er lungebetændelse og derfor tager jeg ham med i morgen og få ham undersøgt og samtidig vil jeg havde et rynkenfotografi af hans lunger for a se om der er noget med hans lunger som ingen har set..eller bare for at få udlukket andre sygdomme og måske få en svar på hans hoste andfald..

Udover det er jeg nød til at tage Felina med! Den sidste uge har hun ikke spist og jeg kan se hun taber sig meget nu.
Hun knak en tnd for nogle månder siden da hun ruskede træmmer.Den har altid være ret dyb men det her aldrig set ud til at gener hende..Men nu tror jeg den er gal med de og derfor skal jeg havde set på den også

Så som i kan se..Jeg tror bare der er en eller anden der bare VIL jeg ikke skal på udstilling i sverige!
Det er så træls at skulle på den igen  .
Jeg er så ked af det og meget bekymret for Fiona og Oliver..Jeg håber det kommer til at gå godt jeg jeg skriver hvad dyrlægen siger i morgen.

lille_jill

Sikke noget rod.. håber det bedste..

Malene

Hvor er du da bare uheldig :( God bedring med dine tre basser.
Men heldigvis er udstillingen i Sverige (hvis det er IllerThriller du tænker på) da over en måned væk :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

krydser på livet løs for de bliver raske men de har da nogle uger at løbe på  8)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

åh nej dog, det er også noget af en omgang. håber snart de er ovenpå igen.  :(

Amazing Ferret

Hvor du dog uheldig søde. Jeg skal nok krydse fingre for dem begge to

NemoToft

Hvor trist hjemme hos dig. God bedring til alle 3.

Emmadyhr

Jeg er bare så vred!!! Dyrlægen ringede i morges og sagde at hun havde fået en akut kat ind og måtte aflyse alle sine aftaler i dag..Jeg sagde at hvis at Fiona har livmorbetændelse så kan det sq da også koste hende livet ikke at blive set i dag.og det sammen med Oliver da!!! Men jeg fik en tid Mandag kl 9:00 færdig!!! Helt ærlig!!!! Jeg ved ikke helt hvad man gør nu.Jeg må se om de klare den.Jeg har ikke råd til dyrlæge i weekendten da det er kontant og meget pebret så jeg er virkelig narvøs og ked af det..

Metnil

Citat fra: Emmadyhr Dato 13. Februar 2009, kl. 16:24
Jeg er bare så vred!!! Dyrlægen ringede i morges og sagde at hun havde fået en akut kat ind og måtte aflyse alle sine aftaler i dag..Jeg sagde at hvis at Fiona har livmorbetændelse så kan det sq da også koste hende livet ikke at blive set i dag.og det sammen med Oliver da!!! Men jeg fik en tid Mandag kl 9:00 færdig!!! Helt ærlig!!!! Jeg ved ikke helt hvad man gør nu.Jeg må se om de klare den.Jeg har ikke råd til dyrlæge i weekendten da det er kontant og meget pebret så jeg er virkelig narvøs og ked af det..

Hvor er det bare svineri!!!  :@ :@ :@ :@ :@

Jeg krydser fingre for dine skønne totter!  :love: :love:

tzari

i sådan en situation ringer man rundt til de andre dyrlæger i området så må din dyrlæge miste ordren når han ikke er sin opgave voksen. Ville helt klart finde en anden dyrlæge det der er bare ikke ok  :omg:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Ja, jeg ved godt det lyder helt ude i hampen, men jeg har en betalings aftale med min dyrlæge hvor jeg kan komme med dyrene når der er noget med dem og så betaler jeg et fast beløb hver måned..
Problemet er at jeg ikke kan betale kontant, som jeg ville skulle hos en anden dyrlæge det ikke var min.Når de ikke kender dig så tager det ofte kontant betlning.Jeg har ikke 1-2000 på mig jeg bare kan betale for en anden dyrlæge desværre.
Jeg har ikke noget andet valg end at vendte til på mandag.Ved godt det lyder dumt.Men det er desværre sådan det er.Ville ønske jeg kunne ligge de penge kontant,men jeg har dem ikke..

tzari

Koster da ikke så meget at få antiobiotika til de 2 og se om det hjælper lidt sært dyrlægen ikke lod dig hente dig  :o Men krydser på livet løs for dyrene  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Jamen det var også det underlige ved det at hun ikke gjorde noget.Hun ringede og aflyste og så sagde jeg at det jo satte Fionas og Olivers liv på spil at de ikke kom til i dag..og det sagde hun ikke noget til men så gav hun mig den tidligste tid mandag som "hjælp" Tak siger man så!!!!

Amazing Ferret

Jeg må sige at jeg er så træt af dyrlæger...de spiller sq gud med vores dyrs helbred.
Og selvom man får en kat ind akut, så tager det sq da ikke en hel dag at få den stabiliseret så man kan tage andre dyr ind.

Det er ellers en god ordning du har med din dyrlæge Maria, gid det var mig og det er sq træls når de aflyser op til en weekend så man skal håbe på ens dyr overlever weekenden og som Maria skriver så er det altså ikke alle der ligger inde med penge til en anden dyrlæge og jeg ved godt det ikke er en undskyldning, men der er altså en del af os som ikke er så heldige at have arbejde og have penge til det

Jeg krydser fingre for dine dyr her i weekenden søde

Emmadyhr