Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

undervægtig!

Startet af anjafh, 16. August 2012, kl. 21:34

Anne

#30
dem i det sidste link ser fine ud. Mine kan også godt lide dem her. LIge først forstod de dem ikke, men så dyppede jeg dem i vand og nu elsker de dem også i tørret form.

Men ellers køber jeg mine godbidder hos alttilhundogkat, som jeg linkede til før. Let's bite ER bare det bedste


anjafh

hmm okay, jeg har bare ikke råd til at skulle betale fragt to forskellige steder :( så tror jeg vil starte ud med dem jeg fandt fra zooplus.de det er jo 100% kød, så det må vel være godt nok ind til da :)
Koko og Klunde <3

Anne

Jeg mener at de tager 30 kr for fragt hos alttilhundogkat, og man kan jo bestille en stor portion hjem. Det er selvfølgelig op til dig, selv men det er nu det jeg selv gør, fordi dyrene elsker let's bite og det desværre er det eneste sted jeg ved man kan købe det på nettet.


anjafh

lige i første omgang køber jeg de andre :) fordi foderet køber jeg fra tyskland af og der er også en god omgang fragt på :) men ellers vil jeg nok købe de andre frem over nu hvor de er så gode : D
Koko og Klunde <3

anjafh

Koko og Klunde <3

Sølvsten

#36
Citat fra: anjafh Dato 17. August 2012, kl. 14:05
lige i første omgang køber jeg de andre :) fordi foderet køber jeg fra tyskland af og der er også en god omgang fragt på :) men ellers vil jeg nok købe de andre frem over nu hvor de er så gode : D

men de er da også fra zooplus

Hov kom til at skrive samtidigt med dig

anjafh

jeg er lige i gang med at bestille fra zooplus.de og de vil have et navn på mit kreditkort? hvad mener de dog med det?
Koko og Klunde <3

Sølvsten

Citat fra: anjafh Dato 17. August 2012, kl. 14:11
jeg er lige i gang med at bestille fra zooplus.de og de vil have et navn på mit kreditkort? hvad mener de dog med det?

Dit navn

anjafh

aaaah på den måde.. fantastisk, det her jeg aldrig prøvet før..
Koko og Klunde <3

Anne


anjafh

org øv :( nu har jeg lige betalt.. det kunne ellers være meget godt det der.. men det må blive næste gang så :)

men rigtig mange tak for hjælpen med det her, jeg får lige vejet Koko og taget nogle billeder af hende her om snart
Koko og Klunde <3

Line

mine er vilde med cosma snackies. Selv min vegetar spiser dem med glæde ligegyldigt om der er and, kylling eller tun :P

Zopad

I maxi zoo har de oss forskellige former for tørret kød mine eelsker Best Meat hvor jeg så klipper dem ud i mindre stænger.. Ellers så kig i de forskellige dyrhandlere for der har de efterhånden fået 100% kød snacks og så skilter de med det på posen fordi det er det folk går efter nu ;)
Apollo & Draco <3

Malene

Man skal bare lige huske at kigge på ingredienserne selvom der står "naturligt" eller "lavet af kød" eller hvad de kan finde på at skrive, for det er ikke altid det passer.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.