Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

undervægtig!

Startet af anjafh, 16. August 2012, kl. 21:34

anjafh

okay mange tak :D

hvordan kan en ilder være vegetar :s ?
Koko og Klunde <3

Anne

Jeg går ud fra at hun mener at den ikek spiser rå kød, selv om det selvfølgelig ikke er at være vegetar, da tørkost også består af kød :)

anjafh

okay nu fik jeg vejet Koko, hun vejer omkring de 600g :/ i hvert fald lige det jeg kunne se på vægten, har kun sådan en gammeldags vægt men omkring de 600g
burde næsten kalde hende for lille my..

men her nogle billeder som jeg har taget i dag









håber de kan bruges :/ ellers må jeg tage nogen nye..
Koko og Klunde <3

Anne

Hun ser umiddelbart fin ud. 600 gram er altså fint nok for en tæve, og hun ser ikke tynd ud.

Jeg har en hvalp fra i år der kun vejer 400 gram! (hun har så også været syg).

anjafh

okay :o så det er helt fint? hmmm... hun er bare blevet meget mindre fra da jeg fik hende hun har i hvert fald tabt omkring 200-300 g hvis ikke mere men der var det også vinter, så vejer de jo nok mere der :) så der er intet at være bekymret for? har bare i lang tid gået og syns hun virkede så tynd nemlig

vejede også lige klunde, lige huritgt.. det var et større arbejde.. men han vejede omkring 1,5-2 kg
Koko og Klunde <3

Anne

De vejer mere om vinteren, men selvfølgelig er det et stort vægttab, og du skal da holde øje med hende om hun virker frisk og at hun uikke bliver ved med at tabe sig, men ud fra billederne ser hun nu ud til at være en fin tæve.

lille_jill

Waaa! hun er flot! Hvis du gerne vil bytte med en der vejer mere, så kan du få min 1 kg's kolos istedet

Line

Ildere har meget forskellig vægt. Nogle tæver vejer 500g andre vejer 1000g. Sådan er det også med hanner.
Jeg har en steriliseret tæve på 3 år. Hendes første vinter (6mdr) vejede hun 900. Nu vejer hun 500.
På billederne ser din tæve meget fin ud. Det vigtigste er sådan set at hun har det godt. Spiser, drikker og leger. :)

Shamua

Gud hvor er hun flot!

Jeg synes heller ikke hun ser for tynd ud. Jeg har også en pige som vejer 580 her om sommer, og det gør hun hver sommer. Før hun blev steriliseret og stadig var lidt ung, der vejede hun 800 :)

Vh. Marianne