Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mad til Pipvigs Juletræf

Startet af Black Diamond, 8. November 2009, kl. 00:42

Black Diamond

Jeg ville lige høre jer andre.. Jeg har ikke råd til at købe pizza til træffet.. Lige meget hvor meget jeg vender og drejer det. Derfor snakkede jeg med stine om at vi måske var flere der også havde det problem da det er lige op til jul osv..
Derfor tænkte jeg vi måske kunne samle os nogle stykker og lave et lille tagselv bord. Så vi lavede én ret selv og havde med. På den måde ville det ikke blive dyre end at lave mad der hjemme. Og samtidig ville vi gå mætte der fra...

Jeg vil gerne lave noget selv hvis der er flere der går med på den. Tror faktisk det kunne blive ret hyggeligt :dans:

Og udover det.. hvis vi var nogle stykker.. kunne vi så ikke give stine med uden hun skulle lave noget selv, for hun give jo os alle helt gratis resten :)

Soelberg`s SUN ferret


jo det lyder faktisk som en mega god ide. Den hopper jeg med på

jeg kunne evt. lave en skålfuld kartoffelsalat og frikadeller ??

jeg hos også lovet at bage en stak boller til om eftermiddagen, så jeg håber da virkelig at Kitt har plads i bilen  :fnis:

Pipvig

Hvor er i søde.

Ideen er mægtig god, jeg har bare ikke selv mulighed for at stå for den da jeg har nok at stå for op til.
Der er køleskab og ovn til rådighed.

Hilsener

Stine

Soelberg`s SUN ferret

#3
Citat fra: Pipvig Dato  8. November 2009, kl. 08:57
Hvor er i søde.

Ideen er mægtig god, jeg har bare ikke selv mulighed for at stå for den da jeg har nok at stå for op til.
Der er køleskab og ovn til rådighed.

Hilsener

Stine


dem der vil være med kan jo også bare skrive sig på her, og så skrive hvad de tager med. Så har du jo ikke det at tænke på Stine

Black Diamond

Jeg vil gerne tage noget mørbrad ret med med ris..
Tænker det er til at lave ris i lokalet måske.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Black Diamond Dato  8. November 2009, kl. 11:49
Jeg vil gerne tage noget mørbrad ret med med ris..
Tænker det er til at lave ris i lokalet måske.

ja mon ikke der er et komfur

KittAnderson

Jeg hopper med på vognen og regner med at tage karysuppe med. Indtil vidre.
(Min kæreste er jo kok, så det skal nok nå at ændre sig inden :P )

Indtil videre har vi kun dig og dine dyr Randi, så der er masser af plads :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: KittAnderson Dato  8. November 2009, kl. 11:56
Jeg hopper med på vognen og regner med at tage karysuppe med. Indtil vidre.
(Min kæreste er jo kok, så det skal nok nå at ændre sig inden :P )

Indtil videre har vi kun dig og dine dyr Randi, så der er masser af plads :D

åhh ja karry suppe ummmm

(ja jeg kommer jo nok til at fylde lidt alligevel, med både dyr og mad og boller  :fnis:)

Black Diamond

#8
Jeg tænkte også på at tage en ostetærte (kage) med (den er bedre end den lyder  :fnis:) Men spørgsmålet er hvor meget jeg kan havde med, da jeg også har nogle dyr der skal med, og to børn.. Men de kan jo self også bære noget jo  :fnis: (mine små slaver <3  :lol:)

Soelberg`s SUN ferret



PiaLyng

Vi laver pastasalat - fordi jeg er elendig til madlavning :P og det kan spises koldt :P

KittAnderson

Gud ja. Kary suppe skal jo varmes -_-
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Black Diamond

Citat fra: KittAnderson Dato  8. November 2009, kl. 14:24
Gud ja. Kary suppe skal jo varmes -_-

Ja, men Pipvig siger at der er komfur og ovn i lokalet, så jeg tror ikke det bliver et problem at varme. Jeg har også hørt hende om hun ved om der er bestik og skåle og alt det der, når vi nu kommer med mad. For jeg har nok ikke mulighed for at havde skåle med til mit selv, for jeg skal jo med bus..

KittAnderson

super. så bliver det nok det :)
glæder mig :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.