Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mad til Pipvigs Juletræf

Startet af Black Diamond, 8. November 2009, kl. 00:42

lille_jill

Et pitabrød koster 25 kr. At lave mad til alle vil koste mig over 50 kr...

Lea

Jeg tager selv min egen mad med da jeg ikke kan spise noget andre har rørt ved.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Pipvig

Folk der bruger lokalets service skal bare være opmærksomme på være søde selv at vaske det op efter sig så det ikke ender med at jeg står tilbage med en kæmpe opvask. Jeg er nemlig ikke sikker på at der er opvaskemaskine. Og hvis alle vasker det op de har brugt så er det jo ikke så meget.

KittAnderson

Selvfølgelig da :D
Er der skåle og skeer mm ?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato  8. November 2009, kl. 18:10
Folk der bruger lokalets service skal bare være opmærksomme på være søde selv at vaske det op efter sig så det ikke ender med at jeg står tilbage med en kæmpe opvask. Jeg er nemlig ikke sikker på at der er opvaskemaskine. Og hvis alle vasker det op de har brugt så er det jo ikke så meget.

ja hvis vi alle sammen hjælper til er det jo ikke så slemt

Pipvig

Citat fra: KittAnderson Dato  8. November 2009, kl. 18:36
Selvfølgelig da :D
Er der skåle og skeer mm ?

Det tror jeg ellers har jeg. Jeg bor lige ovenpå festlokalet så der er ikke langt.

KittAnderson

Super duper :)
Tager vi bare selv drikke vare med, eller vil der blive solgt noget?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Pipvig

Hvis i vil have andet end kaffe, the, saftevand og gløgg så skal det selv medbringes.
Jeg må indrømme at jeg er kommet til at slette den pb hvor jeg har snakket gløgg med vedkommende så personen må godt lige sige til om hun stadig tager det med.
Hvis ikke der er nogen der tager det med så er det strøget af listen da jeg ikke kan finde ud af at lave det. *ggg*

Lea

Citat fra: Pipvig Dato  9. November 2009, kl. 08:37
Hvis i vil have andet end kaffe, the, saftevand og gløgg så skal det selv medbringes.
Jeg må indrømme at jeg er kommet til at slette den pb hvor jeg har snakket gløgg med vedkommende så personen må godt lige sige til om hun stadig tager det med.
Hvis ikke der er nogen der tager det med så er det strøget af listen da jeg ikke kan finde ud af at lave det. *ggg*

Jeg tager bare vand fra vandhanen :) hehe i min egen flaske er lidt sart :) desværre.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3